AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Trappet ned antipsykotika i forrige uke. Jeg føler meg mer våken. Jeg blir ikke så trøtt på dagen at jeg legger meg. Jeg har også fått rikere følelsesliv, selv om det også er negativt. Jeg føler i større grad at jeg er alene og at jeg ikke er en del av noe, og at jeg blir mislikt. Ja, ja, ville bare si det. Jeg er trist. Jeg var ikke trist i forrige uke, da var det bare en identifiserbar tunghet. Men er det ikke mest bra, dette?Anonymous poster hash: e64af...d1f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Trappet ned antipsykotika i forrige uke. Jeg føler meg mer våken. Jeg blir ikke så trøtt på dagen at jeg legger meg. Jeg har også fått rikere følelsesliv, selv om det også er negativt. Jeg føler i større grad at jeg er alene og at jeg ikke er en del av noe, og at jeg blir mislikt. Ja, ja, ville bare si det. Jeg er trist. Jeg var ikke trist i forrige uke, da var det bare en identifiserbar tunghet. Men er det ikke mest bra, dette?Anonymous poster hash: e64af...d1f Spørs hva grunnsykdommen din er, gikk bra en stund med meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Trappet ned antipsykotika i forrige uke. Jeg føler meg mer våken. Jeg blir ikke så trøtt på dagen at jeg legger meg. Jeg har også fått rikere følelsesliv, selv om det også er negativt. Jeg føler i større grad at jeg er alene og at jeg ikke er en del av noe, og at jeg blir mislikt. Ja, ja, ville bare si det. Jeg er trist. Jeg var ikke trist i forrige uke, da var det bare en identifiserbar tunghet. Men er det ikke mest bra, dette?Anonymous poster hash: e64af...d1f Det kan ta mange måneder før du får et tilbakeslag. Anonymous poster hash: 9f31c...29c 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Så godt som alltid vil en føle seg bedre de første dagene/ukene om en trapper ned eller slutter med antipsykotika. Det er ikke noe nytt eller ukjent. Deretter kommer tilbakefallet, og mye som er bygd opp over lang tid blir ødelagt. Et skritt frem og tre tilbake. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Men det kommer vel an på hvor alvorlig det er? Har ikke schizofreni, har aldri vært noe tvang inne i bildet... De siste dagene har vært litt anderledes. Men egentlig bedre, totalt sett... Føler mer... for å være helt ærlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg bruker dem i det hele tatt... kan jo være at jeg ikke trenger dem nå. Kanskje jeg ble satt på dem pga. hysteri... Hysteri ja, det tror jeg er riktig diagnose.Anonymous poster hash: e64af...d1f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 Skrevet 7. august 2014 Er nok pga. utagering jeg har fått det. Da er jo den typen feil...? Sånn kan det gå, når man føler man trenger oppmerksomhet... nå er jeg vel avhengig. Men nå høres jeg vel "gal" ut, vet hva slags svar jeg får da...Anonymous poster hash: e64af...d1f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.