AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Når politiet TVINGER deg til å framstilles for lege på legevakten og kjører deg dit og venter med deg til legen har snakket med deg. Er ikke det da superfrekt at du noen dager senere får regning fra legekontoret for denne "sjekken"?? Jeg har aldri bedt om sjekk og når det brukes tvang så bør man jaggu meg slippe å betale for dette....Drittsystem... Anonymous poster hash: 81293...894 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Ja det synes jeg var litt frekt ... men samtidig så var det jo litt frekt av deg å tvinge politiet til å sitte barnevakt for deg isteden for å ta ansvar for din egen helse som et voksent menneske. Det går vel opp i opp, synes du ikke det ? 0 Siter
slabbedask Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Når politiet TVINGER deg til å framstilles for lege på legevakten og kjører deg dit og venter med deg til legen har snakket med deg. Er ikke det da superfrekt at du noen dager senere får regning fra legekontoret for denne "sjekken"?? Jeg har aldri bedt om sjekk og når det brukes tvang så bør man jaggu meg slippe å betale for dette....Drittsystem... Anonymous poster hash: 81293...894 Hvorfor ble du kjørt til legevakten da? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Ja det synes jeg var litt frekt ... men samtidig så var det jo litt frekt av deg å tvinge politiet til å sitte barnevakt for deg isteden for å ta ansvar for din egen helse som et voksent menneske. Det går vel opp i opp, synes du ikke det ? Har jeg tvunget dem til det da? Nå er du veldig snar å komme med konklusjoner her. Jeg har aldri bedt dem om dette og forklarte tydelig for dem at jeg IKKE ville og det IKKE var grunnlag for noen tvangsinnleggelse. Så hvorfor mener du jeg ikke tar ansvar? Som legen også kom frem til var det ikke grunnlag for tvang..! Anonymous poster hash: 81293...894 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 (endret) Har jeg tvunget dem til det da? Nå er du veldig snar å komme med konklusjoner her. Jeg har aldri bedt dem om dette og forklarte tydelig for dem at jeg IKKE ville og det IKKE var grunnlag for noen tvangsinnleggelse. Så hvorfor mener du jeg ikke tar ansvar? Som legen også kom frem til var det ikke grunnlag for tvang..! Anonymous poster hash: 81293...894 Er du tvangsinlagt uten grunn er det også veldig frekt. Da vil jeg anbefale deg å klage JEG vet ingen ting ut over det du skriver, jeg leser ikke tanker etc, jeg kommenterer ut ifra hva jeg leser. Edit: hva med å faktisk fortelle hvorfor "noen" mente at du måtte til legevakten med tvang, da kan vi gi deg mer fornuftige kommentarer, alt annent blir jo ren gjetning Endret 6. august 2014 av DexterMorgan 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Er du tvangsinlagt uten grunn er det også veldig frekt. Da vil jeg anbefale deg å klage JEG vet ingen ting ut over det du skriver, jeg leser ikke tanker etc, jeg kommenterer ut ifra hva jeg leser. Edit: hva med å faktisk fortelle hvorfor "noen" mente at du måtte til legevakten med tvang, da kan vi gi deg mer fornuftige kommentarer, alt annent blir jo ren gjetning Jeg ble ikke innlagt for det var ikke grunnlag for det. Men politiet tvang meg på legevakten og jeg måtte vente i timevis på cellerommet. Grunnen var at jeg telte høyt og gjentok noen ord noe jeg forklarte hadde med OSD å gjøre og handlet ikke om psykose. Samtidig hadde jeg drukket litt også. Anonymous poster hash: 81293...894 0 Siter
frosken Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Når politiet TVINGER deg til å framstilles for lege på legevakten og kjører deg dit og venter med deg til legen har snakket med deg. Er ikke det da superfrekt at du noen dager senere får regning fra legekontoret for denne "sjekken"?? Jeg har aldri bedt om sjekk og når det brukes tvang så bør man jaggu meg slippe å betale for dette....Drittsystem... Anonymous poster hash: 81293...894 Slapp av :-) Slike regninger sendes jo ut helt rutinemessig. Hvis du ringer og forklarer situasjonen, samt ber om å få slippe å betale så går det sikkert i orden. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Jeg ble ikke innlagt for det var ikke grunnlag for det. Men politiet tvang meg på legevakten og jeg måtte vente i timevis på cellerommet. Grunnen var at jeg telte høyt og gjentok noen ord noe jeg forklarte hadde med OSD å gjøre og handlet ikke om psykose. Samtidig hadde jeg drukket litt også. Anonymous poster hash: 81293...894 Hvordan kom du i kontakt med politiet? Jeg syns ikke dette var frekt, heller en gang for mye enn for lite. Er nok av folk som tar selvmord. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Jeg ble ikke innlagt for det var ikke grunnlag for det. Men politiet tvang meg på legevakten og jeg måtte vente i timevis på cellerommet. Grunnen var at jeg telte høyt og gjentok noen ord noe jeg forklarte hadde med OSD å gjøre og handlet ikke om psykose. Samtidig hadde jeg drukket litt også. Anonymous poster hash: 81293...894 Okei, da er dette mitt syn på saken: Dersom rusmiddelbruken gjorde at du utagerte mer enn vanlig og ikke kunne forklare din situasjon tilstrekkelig til politiet så var det frekt av deg fordi du koster samfunnet masse resurser pga at du skal få nyte litt rus (egoistisk) Dersom rusmiddelbruken din ikke endret din situasjon og du forklarte din situasjon tilstrekkelig var det frekt av dem å gi deg regningen Uansett så er det vel en ubetydelig lav regning ihvertfall var det det sist gang jeg var på besøk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Okei, da er dette mitt syn på saken: Dersom rusmiddelbruken gjorde at du utagerte mer enn vanlig og ikke kunne forklare din situasjon tilstrekkelig til politiet så var det frekt av deg fordi du koster samfunnet masse resurser pga at du skal få nyte litt rus (egoistisk) Dersom rusmiddelbruken din ikke endret din situasjon og du forklarte din situasjon tilstrekkelig var det frekt av dem å gi deg regningen Uansett så er det vel en ubetydelig lav regning ihvertfall var det det sist gang jeg var på besøk Jeg utagerte ikke i det hele tatt. Satt stille og rolig. Poenget er uansett at det er frekt å tvinge noen til å bli med på legevakten for så å måtte betale for det selv. Det er ikke beløpet, men en prinsipp sak. Anonymous poster hash: 81293...894 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Slapp av :-) Slike regninger sendes jo ut helt rutinemessig. Hvis du ringer og forklarer situasjonen, samt ber om å få slippe å betale så går det sikkert i orden. Får prøve på det :-) Anonymous poster hash: 81293...894 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Hvordan kom du i kontakt med politiet? Jeg syns ikke dette var frekt, heller en gang for mye enn for lite. Er nok av folk som tar selvmord. Selvmord?? Det var aldri noen fare for selvmord. De kan jo ikke bare plukke opp mennesker på gaten og kjøre dem på legevakten uten videre? Er ikke det frekt så vet ikke jeg. Anonymous poster hash: 81293...894 0 Siter
slabbedask Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Jeg utagerte ikke i det hele tatt. Satt stille og rolig. Poenget er uansett at det er frekt å tvinge noen til å bli med på legevakten for så å måtte betale for det selv. Det er ikke beløpet, men en prinsipp sak. Anonymous poster hash: 81293...894 Politiet pleier ikke å kjøre folk til legevakten sånn helt uten grunn. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Selvmord?? Det var aldri noen fare for selvmord. De kan jo ikke bare plukke opp mennesker på gaten og kjøre dem på legevakten uten videre? Er ikke det frekt så vet ikke jeg. Anonymous poster hash: 81293...894 Ok, da var det frekt hvis det var sånn det skjedde at de bare plukket deg opp, trodde noen som var bekymret hadde ringt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Politiet pleier ikke å kjøre folk til legevakten sånn helt uten grunn. Nei. Men de gjorde det fordi jeg hadde tvangstanker og gjentok meg selv noe jeg kan gjøre om jeg drikker. Det er nå uansett ikke noen grunn til å fremstilles for lege. Jeg forklarte jo hva det var. Anonymous poster hash: 81293...894 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Her skjedde noe rart. Normale rutiner for handel tilsier at den som bestiller en vare eller tjeneste selv er ansvarlig for at den blir betalt. F.eks. selv om små barn er pasienter er det foreldre som bestiller time som er ansvarlig for å betale. De som må til promilletest, betaler neppe selv heller, men politiet. Så si til legekontoret at du ikke har bestilt legetime, det var politiet som gjorde. Da er de ansvarlig for å betale også. Anonymous poster hash: f0db1...abf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Når politiet TVINGER deg til å framstilles for lege på legevakten og kjører deg dit og venter med deg til legen har snakket med deg. Er ikke det da superfrekt at du noen dager senere får regning fra legekontoret for denne "sjekken"?? Jeg har aldri bedt om sjekk og når det brukes tvang så bør man jaggu meg slippe å betale for dette....Drittsystem... Anonymous poster hash: 81293...894 Er det ikke gratis på legevakten? Anonymous poster hash: 56fa6...cf5 0 Siter
frosken Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Er det ikke gratis på legevakten? Anonymous poster hash: 56fa6...cf5 Nei, behandling på legevakt er ikke gratis så fremt man ikke har frikort. 0 Siter
frosken Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Selvmord?? Det var aldri noen fare for selvmord. De kan jo ikke bare plukke opp mennesker på gaten og kjøre dem på legevakten uten videre? Er ikke det frekt så vet ikke jeg. Anonymous poster hash: 81293...894 De plukker ikke opp folk og kjører dem på legevakt helt uten videre. De gjør det kun dersom noen viser bisarr atferd eller virker ute av stand til å ta vare på seg selv. Det er flott at politiet er villig til å vise folk denne typen omsorg og ikke bare snur ryggen til det som virker merkelig. 0 Siter
Kayia Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Trekk pusten Noen må betale, og om det ikke er deg og du forklarer hvorfor, ordner nok dette seg fint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.