Gå til innhold

Hvordan dempe symptomer inntil man skal til samtale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart begynne å gå til psykolog for å vedlikeholde min psykiske helse.

Innimellom så kjenner jeg på stress-symptomer.

Jeg prøver å slappe av , få nok søvn og holde meg i balanse.

Er det andre ting jeg kan gjøre for å holde symptomene i sjakk inne jeg skal til samtale?

Jeg er på jobb hver dag. Dette er ganske angstdempende.

AnonymBruker
Skrevet

Trene, ut på tur i naturen eller bedrive noe fritidsaktiviteter du finner avslappende og hyggelige :)

Anonymous poster hash: edfe7...354
Gjest gjesteleser
Skrevet

For meg er fysisk aktivitet viktig, både det å komme meg ut å gå tur( frisk luft og nye omgivelser) men også hardere trening som styrketrening. Å bli fysisk sliten er avspennende i seg selv, men for meg handler det også om å få varmet opp og tøyd ut anspent muskulatur.

Skrevet

Har du en hobby du kan bruke tid og tanker på?

Ja, jeg trener Tae Kwan doe, men hvis symptomene er for sterke så er ikke fokuset så bra.

Skrevet

For meg er fysisk aktivitet viktig, både det å komme meg ut å gå tur( frisk luft og nye omgivelser) men også hardere trening som styrketrening. Å bli fysisk sliten er avspennende i seg selv, men for meg handler det også om å få varmet opp og tøyd ut anspent muskulatur.

Jeg prøver å komme meg ut å gå meg turer, men jeg blir ganske sliten av symptomene, så da blir det at jeg hviler i stedet. Men det kan være en måte å dempe angsten på ja.

AnonymBruker
Skrevet

Regelmessig seksuell aktivitet anbefales.

Anonymous poster hash: b1aac...023
Skrevet

Trene, ut på tur i naturen eller bedrive noe fritidsaktiviteter du finner avslappende og hyggelige :)

Anonymous poster hash: edfe7...354

Ja. det kan nok hjelpe. Det er litt frustrerende. Det er en sosial tilstelning som jeg har lyst til å dra på men det blir jo ikke det samme hvis jeg skal sitte å kjenne på ulike symptomer når jeg er der.

AnonymBruker
Skrevet

Meditere, hvis du ikke er en av de som får sterkere angst av det. Du kan laste ned guidede meditasjoner på nettet, spesielt rettet mot angst. 

Anonymous poster hash: 0ef8c...615
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt det skal hjelpe å grave grøfter hagen.

Anonymous poster hash: 5010b...ec4

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt det skal hjelpe å grave grøfter hagen.

Ja, grav et høl!

Anonymous poster hash: 0ef8c...615

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...