stjernestøv Skrevet 8. august 2014 Forfatter Skrevet 8. august 2014 Jeg tror nok ikke dette har med å være synsk og ikke. Du tolker mye med DPS negativt, det er ikke så rart med tanke på dine tidligere opplevelser. Jeg synes ingenting om at han mener dette er krefter du må lære å bruke. Hadde jeg vært deg ville jeg opplevd akkurat det som ganske tungt. Men, dette kan du få hjelp til å håndtere. Dersom DPS gir grønt lys synes jeg faktisk din behandler på DPS bør planlegge en pårørendesamtale sammen med deg og din mann, hvor din mann kan få mer informasjon om din diagnose og ulike måter å håndtere denne på i hverdagen. Gir DPS rødt lys (uten at jeg kan begripe hvorfor de skulle gjøre det), bør du kontakte din fastlege og samarbeide med ham om det samme, altså lage en liten plan om hva som er ok for deg at han gir informasjon om. Dette trenger ikke være konkret om deg men mer om diagnose, feiltolkninger i forbindelse med hva denne diagnosen egentlig går ut på osv. Er ikke godt å vite hva det er, men det er jo tungt uansett hva det er...er det som er problemet. Tror nok det er fordi jeg har snakket om evner dps ikke vil ha meg der, de behandler ikke folk med evner. Men uansett hadde jeg trengt noen å snakke med om dette, litt veiledning. De kan ikke så mye om diagnosen min, og tror ikke de har pårørendesamtaler. Tror nok det blir rødt lys, da kan jeg heller gå til legen når han er tilbake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.