Gjest Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Jeg er veldig glad i kjæresten min men klarer ikke kyss, klem, kos osv. Får kvelningsfornemmelser da ! Sex er greit en sjelden gang men helst uten noe form for intimitet . Har svært sjelden lyst å ha sex. Jeg var ikke sånn før , hva er skjedd med meg ? 0 Siter
cappella33 Skrevet 8. august 2014 Skrevet 8. august 2014 Høres ut som en slags angst for nærhet og intimitet. Dette bør du snakke med noen om. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 Skrevet 8. august 2014 Skjønner ikke hvordan kjæresten din trives slik. Vi har sex, fingrer, slikker, kysser og koser oss som bare det i den deilige sengen vår. Anbefales varmt! Etterpå hender det vi fyrer opp deilig mat og gjør det til en herlig aften, bare oss to. Anonymous poster hash: 96874...e79 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 Skrevet 8. august 2014 Skjønner ikke hvordan kjæresten din trives slik. Vi har sex, fingrer, slikker, kysser og koser oss som bare det i den deilige sengen vår. Anbefales varmt! Etterpå hender det vi fyrer opp deilig mat og gjør det til en herlig aften, bare oss to. Rekesmørbrød og kjøttkaker? http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/248236-slik-gikk-det/ Anonymous poster hash: 9c7c6...51f 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 Svaret på hva som har skjedd med deg må finnes i/hos deg. Det er det ingen andre som sitter med. Jeg stusser litt over at noen kommer på å kalle seg kjærester om en ikke har lyst til å være nær hverandre. Er ikke dette kun vennskap og ikke kjæresteri? 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 Jeg er veldig glad i kjæresten min men klarer ikke kyss, klem, kos osv. Får kvelningsfornemmelser da ! Sex er greit en sjelden gang men helst uten noe form for intimitet . Har svært sjelden lyst å ha sex. Jeg var ikke sånn før , hva er skjedd med meg ? Da kan du ikke være forelsket? Feil kjæreste tenker jeg, hvis ikke du var slik tidligere. 0 Siter
FGT Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 (endret) Dette er komplisert,men det virker som du sliter med følelsemessige problemer i forholdet. At du kan være i noe utakt med deg selv. Endret 9. august 2014 av FGT 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 Er det ikke mange måter man kan være kjærester på? Det stilles strenge krav for å være et vellykket menneske, må jeg si. 0 Siter
slabbedask Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 Er det ikke mange måter man kan være kjærester på? Det stilles strenge krav for å være et vellykket menneske, må jeg si. Det er viktig å følge Norsk Standard. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Svaret på hva som har skjedd med deg må finnes i/hos deg. Det er det ingen andre som sitter med. Jeg stusser litt over at noen kommer på å kalle seg kjærester om en ikke har lyst til å være nær hverandre. Er ikke dette kun vennskap og ikke kjæresteri? Noen menn er slik. De greier ikke nærhet, men vil ha sex. Merkelig! Tror de kan få sex ved å ikke være kjærlig, bare ved å være tøff? Merkelig igjen. Noen ganger lurer jeg på om menn ikke vet hva kjærlighet er? Hva er vitsen med å ha kjæreste hvis forholdet skal være så tøft? som et kompisforhold til en av gutta? Er menn og kvinner bare sammen fordi de vil ha barn. Senere skiller de seg fordi de er så forskjellig. Mulig jeg har vært uheldig, men det virker som om det er slik. Anonymous poster hash: 68869...302 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 (endret) Noen menn er slik. De greier ikke nærhet, men vil ha sex. Merkelig! Tror de kan få sex ved å ikke være kjærlig, bare ved å være tøff? Merkelig igjen. Noen ganger lurer jeg på om menn ikke vet hva kjærlighet er? Hva er vitsen med å ha kjæreste hvis forholdet skal være så tøft? som et kompisforhold til en av gutta? Er menn og kvinner bare sammen fordi de vil ha barn. Senere skiller de seg fordi de er så forskjellig. Mulig jeg har vært uheldig, men det virker som om det er slik. Anonymous poster hash: 68869...302 Du har vært uheldig, eller du kan spørre deg selv hvorfor du falt for en sånn macho-type. Noen få damer er litt sånn også, men jeg orker ikke gå inn på det. Jeg vil heller prøve å forklare hvorfor jeg selv i et tidligere forhold ble litt avvisende til nærhet. Jeg har i utgangspunktet et stort behov for nærhet, men hun hadde enda mye større. Hun hang på meg hele tiden som en sugekopp, og da ble det slitsomt og ubehagelig til slutt. Å bli strøket på hånden en hel kveld blir litt som kinesisk vanntortur. Hun må ha oppfattet meg som kald og avvisende. Jeg satt allikevel pris på sex. Det er tross alt en litt annen sak, selv om nærhet er en veldig viktig del der også. Jeg var forelsket allikevel, og jeg savnet henne når vi var borte fra hverandre. Det at hun var så needy gjorde nok at mine følelser dabbet av til slutt. Jeg passer i alle fall på å ikke være sånn selv. Endret 10. august 2014 av Gargamel 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Du har vært uheldig, eller du kan spørre deg selv hvorfor du falt for en sånn macho-type. Noen få damer er litt sånn også, men jeg orker ikke gå inn på det. Jeg vil heller prøve å forklare hvorfor jeg selv i et tidligere forhold ble litt avvisende til nærhet. Jeg har i utgangspunktet et stort behov for nærhet, men hun hadde enda mye større. Hun hang på meg hele tiden som en sugekopp, og da ble det slitsomt og ubehagelig til slutt. Å bli strøket på hånden en hel kveld blir litt som kinesisk vanntortur. Hun må ha oppfattet meg som kald og avvisende. Jeg satt allikevel pris på sex. Det er tross alt en litt annen sak, selv om nærhet er en veldig viktig del der også. Jeg var forelsket allikevel, og jeg savnet henne når vi var borte fra hverandre. Det at hun var så needy gjorde nok at mine følelser dabbet av til slutt. Jeg passer i alle fall på å ikke være sånn selv. Det kan være slitsomt med sugekopper, men at man viser nærhet i hverdagen i form av stryking, er jo bare koselig. Det jeg synes er rart, er menn som oppfører seg mer som en kompis i hverdagen og vil likevel ha sex. Det virker bare rart. Da kan de like gjerne gå til en hore. Anonymous poster hash: 68869...302 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Det kan være slitsomt med sugekopper, men at man viser nærhet i hverdagen i form av stryking, er jo bare koselig. Det jeg synes er rart, er menn som oppfører seg mer som en kompis i hverdagen og vil likevel ha sex. Det virker bare rart. Da kan de like gjerne gå til en hore. Anonymous poster hash: 68869...302 Enig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Og ikke nok med det. En del menn behandler sin kjære dårlig og vil likevel ha sex. Dette kalles vel psykopati. Og hva er det med kvinner som har problemer med å forlate slike menn? Anonymous poster hash: 68869...302 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Og ikke nok med det. En del menn behandler sin kjære dårlig og vil likevel ha sex. Dette kalles vel psykopati. Og hva er det med kvinner som har problemer med å forlate slike menn? Anonymous poster hash: 68869...302 Her har du nok grovt misforstått hva psykopati er. Kvinnene? Avhengig pf? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.