AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 Skrevet 8. august 2014 Hei, Er det vanlig å bli veldig "fjern" i eller etter en mani? Føler ikke at jeg er meg selv, akkurat som jeg lever i en eller annen slags boble. Alle inntrykk svever rundt meg og jeg føler det som kaos og at alle prater eller gjør ting samtidig som gjør meg helt forvirra, klarer ikke ta til meg noe av det som blir sagt. Jeg hallusinerer litt og er lettere paranoid for ting som kan hende meg.. Er dette en fortsettelse av manien? Kom etter at jeg fikk sovet en natt. Uroen er fortsatt der, jeg føler jeg kunne brukt alt av penger og å opprette kredittkort etter kredittkort, men jeg ser at det vil være dumt gjort... Jeg kjører ikke bil sånn jeg er nå... Sex er fortsatt høyaktuelt, mest for meg selv, da slipper jeg forholde meg til andre. Anonymous poster hash: a4b58...a0d 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. august 2014 Skrevet 8. august 2014 En mani er en alvorlig belastning på hjernen. Den vil trenge lang rekonvalesenstid for å komme i normal funksjon igjen. Derfor er det ikke uvanlig/unormalt at du føler deg "fjern". 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 Skrevet 8. august 2014 Tusen takk for svar! Vil denne perioden vare lenge? har det noe å si hvor lenge manien varer?denne gangen varte den ikke lenge. Anonymous poster hash: c012e...c90 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. august 2014 Skrevet 8. august 2014 Perioden varer nok flere måneder selv om du selvsagt blir bedre etter hvert. Ja, det er bedre dess kortere manien varer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 Skrevet 8. august 2014 Tusen takk for svareneAnonymous poster hash: 0c3f7...612 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.