AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 Føler meg så dritt. Har hatt en laaaang periode nå med tankekjør og hyperaktivitet i hjernen, kun avbrutt av korte perioder med "vanlig" stemningsleie og/eller depressivt stemningsleie. Er sååå sliten!!! I denne hyperperioden har jeg følt ansvar for all verdens lidelse og gått og grublet og tenkt, og bekymret meg masse over situasjonen ute i verden! Bekymret meg masse for familie, venner og naboer. Alle er liksom mitt ansvar. Deres åndelige ve og vel er mitt ansvar, og jeg går og grubler og tenker og bekymrer meg for alles evighet. Nå er det en liten pause her hvor jeg skjønner hvor syk denne hjerneaktiviteten er... men snart bærer det avgårde igjen. .. Hva er dette? Har det et navn? Psykose? Hypomani? Trenger seriøst hjelp. Hva slags medisiner funker mot sånne syke syke syke slitsomme drittanker som bare utmatter meg og snart fører meg ned i depresjon?Anonymous poster hash: 4cb27...b23 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 0 visninger? Javel... da så. Er vel ikke mulig å få hjelp noe sted.Anonymous poster hash: 4cb27...b23 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 Hva med å drite litt i ansvaret og ta seg en time-out, feks en ferietur? Ta litt fri fra ditt selvpålagte ansvar og med det ta litt ansvar for deg selv? Medisiner og slikt kan jeg ingenting om. Anonymous poster hash: 24a34...944 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 Du kan gå til legen for de pleier å være greie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.