Gå til innhold

Vil gi opp nå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler et sterkt behov for å bare forsvinne. Innvendig er jeg i oppløsning, føler meg som en flytende masse som bare holdes tilbake fra å renne ut av kroppens egen fysikk. Hadde ikke den fysiske kroppen vært der hadde jeg bare flytt bort. Istedet holdes jeg inne. I et fengsel, kanskje? Er så sliten nå etter en heftig runde med sterk hjernlig hyperaktivitet. Tankekjør 24/7 over en lengre periode. Nå er det en pause, og da merker jeg at jeg er ufattelig sliten. Orker ingenting. Vil ingenting. Makter ingenting. Har null driv. Men må likevel fortsette livet mitt som en robot eller en zombie. Jeg er tilstede i form av min fysiske kropp, men det indre i meg er i oppløsning og på vei bort, føles det som. Spørsmålet mitt er: Hva kan jeg gjøre for å bli frisk? Hvem/hva kan hjelpe meg?

Anonymous poster hash: aa9c1...e0c

stjernestøv
Skrevet

Føler et sterkt behov for å bare forsvinne. Innvendig er jeg i oppløsning, føler meg som en flytende masse som bare holdes tilbake fra å renne ut av kroppens egen fysikk. Hadde ikke den fysiske kroppen vært der hadde jeg bare flytt bort. Istedet holdes jeg inne. I et fengsel, kanskje? Er så sliten nå etter en heftig runde med sterk hjernlig hyperaktivitet. Tankekjør 24/7 over en lengre periode. Nå er det en pause, og da merker jeg at jeg er ufattelig sliten. Orker ingenting. Vil ingenting. Makter ingenting. Har null driv. Men må likevel fortsette livet mitt som en robot eller en zombie. Jeg er tilstede i form av min fysiske kropp, men det indre i meg er i oppløsning og på vei bort, føles det som. Spørsmålet mitt er: Hva kan jeg gjøre for å bli frisk? Hvem/hva kan hjelpe meg?

Gå til lege?

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det går an. Er redd. Lang historie.

stjernestøv
Skrevet

Må være bedre det enn å ha det som nå,litt fornuft er det vel i deg?

Skrevet
  • Hei du. En måte å klare å komme seg til legen på kan være om du involverer en venn i problemene dine, og kan han/henne til være med deg til legen?
  • Eller du kan skrive ut det du skrevet her - og ta med til legen.
  • Håper du finner en løsning, håper også at du har ett menneske å kunne betro deg til?
Skrevet

Har du en bipolar lidelse?

Det kan høres ut som du har vært (hypo)manisk, og nå falt ned i en depresjon.

Jeg synes absolutt du burde oppsøke fastlegen din.

Skrevet

Tror ikke det går an. Er redd. Lang historie.

Vil bare ønske deg god bedring.

Anonymous poster hash: 5cf93...a3c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...