Gå til innhold

Kastet ut av legevakten - fortsettelse fra mars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hun som ble kastet ut med makt fra legevakten i mars, og som resultat av det innlagt i noen dager på psykiatrisk avdeling.

Jeg fikk høre gang på gang at jeg kunne skrive en klage. Selv om jeg er meget skrivefør og jobber stadig med skriving så greide jeg det ikke. Til slutt fikk jeg advokat til å skrive brev for meg.

Jeg har fått svar hvor de legger seg flat og beklager det inntrufne. De skriver at de har gjennomgått rutinene sine og innrømmer tabben. Jeg håper at slikt skjer aldri igjen.

Det går bra med meg nå selv om jeg har usikker fremtid i forhold til jobb som er vanskelig i min alder. Det har ingenting med sykdommer å gjøre.

Jeg fikk god støtte fra en del mennesker på dol. Jeg husker spesielt frosken. Dessverre så ble siste tråden jeg skrev fullstendig ødelagt med dumme kommentarer om egen erfaringer osv. I den tilstanden jeg var i kunne jeg ikke føyse det vekk og det tok meg tid å se hvor dumt det var å ta innover meg mislykkede forsøk på ærlighet på et eller annet ingen kunne vite andre enn jeg selv. Jeg har holdt meg unna dol på grunn av dette.

Takk til dere som støttet meg i noen av de vanskeligste dagene i mitt liv. Anonymous poster hash: 9c585...406 Anonymous poster hash: 9c585...406

Skrevet

Det er dessverre slik at mange mennesker tror at hele verden kretser om dem, så derfor blir det slik. Mange må prate om deg selv isteden for å gi respons til problemstillingen den andre bringer på banen. Andre ønsker å formidle " jeg forstår deg, jeg har opplevd det samme selv". Ofte er det ment som en sympatierklæring, selv om det kan oppfattes usympatisk av andre. 

Skrevet

Jeg er hun som ble kastet ut med makt fra legevakten i mars, og som resultat av det innlagt i noen dager på psykiatrisk avdeling.

Jeg fikk høre gang på gang at jeg kunne skrive en klage. Selv om jeg er meget skrivefør og jobber stadig med skriving så greide jeg det ikke. Til slutt fikk jeg advokat til å skrive brev for meg.

Jeg har fått svar hvor de legger seg flat og beklager det inntrufne. De skriver at de har gjennomgått rutinene sine og innrømmer tabben. Jeg håper at slikt skjer aldri igjen.

Det går bra med meg nå selv om jeg har usikker fremtid i forhold til jobb som er vanskelig i min alder. Det har ingenting med sykdommer å gjøre.

Jeg fikk god støtte fra en del mennesker på dol. Jeg husker spesielt frosken. Dessverre så ble siste tråden jeg skrev fullstendig ødelagt med dumme kommentarer om egen erfaringer osv. I den tilstanden jeg var i kunne jeg ikke føyse det vekk og det tok meg tid å se hvor dumt det var å ta innover meg mislykkede forsøk på ærlighet på et eller annet ingen kunne vite andre enn jeg selv. Jeg har holdt meg unna dol på grunn av dette.

Takk til dere som støttet meg i noen av de vanskeligste dagene i mitt liv. Anonymous poster hash: 9c585...406 Anonymous poster hash: 9c585...406

Jeg er glad for at du har mottatt en beklagelse for det som skjedde, det er etter min mening på sin plass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...