Gjest Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 har blitt henvist til klinikk for spiseforstyrrelser med diagnosen overspising;bulimi?jeg klarer ikke slutte tenke på mat og spise hele tiden.spiser til jeg blir uvel i magen og kaster opp.etterpå får jeg skamfølelse i kroppen for og ha spist og jeg tenker på vekten at den bare øker.føler hele kroppen er vemmelig.har i tillegg schizofreni, angst og depresjon.og osteoporose, dårlige hofter og degenarativ rygg med scoliose.tenker så mye på at det er fare om vekten går mere opp, om helsen min klarer og bære kroppsvekten også med tanke på jeg er handicappet.tenker mye på at jeg kommer til og dø pga rask vektoppgang.har jeg med dette rett til nødvendig helsehjelp innen en frist?og jeg lurer også på noen andre ting.siden jeg har schizofreni og alvorlig spiseforstyrrelse, kan de da holde meg tilbake med tvang hvis jeg ikke vil være der?har de lov og bruke tvang ved spiseforstyrrelser? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.