Gå til innhold

overspising/spiseforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

har blitt henvist til klinikk for spiseforstyrrelser med diagnosen overspising;bulimi?jeg klarer ikke slutte tenke på mat og spise hele tiden.spiser til jeg blir uvel i magen og kaster opp.etterpå får jeg skamfølelse i kroppen for og ha spist og jeg tenker på vekten at den bare øker.føler hele kroppen er vemmelig.har i tillegg schizofreni, angst og depresjon.og osteoporose, dårlige hofter og degenarativ rygg med scoliose.tenker så mye på at det er fare om vekten går mere opp, om helsen min klarer og bære kroppsvekten også med tanke på jeg er handicappet.tenker mye på at jeg kommer til og dø pga rask vektoppgang.har jeg med dette rett til nødvendig helsehjelp innen en frist?og jeg lurer også på noen andre ting.siden jeg har schizofreni og alvorlig spiseforstyrrelse, kan de da holde meg tilbake med tvang hvis jeg ikke vil være der?har de lov og bruke tvang ved spiseforstyrrelser?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...