Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Sliter veldig når det kommer til nær relasjon med jenter, one night stands osv går greit. Men så fort det blir kun en jente jeg skal forholde meg til begynner problemene. Det er akkurat som at det kommer en stor tung sky over skuldra og sinnet mitt!

Det foregår slik

Første uka jeg blir betatt er jeg glad å alt føles bra

Men så fort det går litt tid blir jeg usikker,rastløs og hiver etter oppmerksomhet fra det motsatte skjønn. Fristelsen for å flørte på nytt med en ny å spennende blir bare større å større! Men så fort jeg avviser en jente som jeg har inngått en relasjon med,kjennes det ut som 1000 tonn som løftes fra skuldra mine og jeg er den personen jeg pleier å være

Dette mønsteret går igjen og igjen og jeg har holdt på sånn i noen år nå og er dritt lei,jeg vil så gjerne finne en jente jeg kan ro meg ned med å h det bra. Jeg forstår jo at det er meg det ligger hos, men begynner å bli frustrert å lei!! Fant en tekst på nettet som setter spikern på hoder

post-172708-9551_thumb.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...