AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 I mai raknet det helt for meg med angst og depresjon. Jeg kom meg til en Psykolog som igjen sendte meg til lege. Jeg fikk diazepam for å kunne sove og Citalopram for depresjonen. Citalopramen virket ikke for meg og jeg ble bare verre. Etter noen uker ble medisinen byttet til Duloxetine 30mg. Denne har jeg brukt i en mnd nå. Selvom angsten har roet seg ned så er jeg like deprimert. Jeg har gråtetokter flere ganger til dagen. Selvmordstanker titt og ofte ( ingen aktive planer). Jeg er fortvilet for jeg hvet ikke hva jeg skal gjøre. Psykologen min mener jeg ikke for god nok medisin for depresjonen. Hva mener du NHD? Hva burde jeg si til legen ? Anonymous poster hash: 770ef...8ee 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Du står på en uvanlig lav dose duloksetin. Du kan diskutere doesøkning med legen. Hvis heller ikke det hjelper syns jeg du kan be legen henvise deg til psykiater for medisinering. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Du står på en uvanlig lav dose duloksetin. Du kan diskutere doesøkning med legen. Hvis heller ikke det hjelper syns jeg du kan be legen henvise deg til psykiater for medisinering. Jeg skal til legen imorgen, så da kan jeg spør om doseendring. En forandring må ihvertfall til, jeg klarer ikke så mye mer av dette. Takk for svar, siden jeg aldri har blitt behandlet for dette før så visste jeg ikke at jeg har en lav dose på medisinen.Anonymous poster hash: 770ef...8ee 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Standard dose er 60 mg. Be om det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Standard dose er 60 mg. Be om det. Det skal jeg gjøre. Takk for svar.Anonymous poster hash: 770ef...8ee 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.