Gå til innhold

NHD/Er dette farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å blø neseblod i femti minutter?

Føler meg ikke bra og tror at dette er en straff, hvem som vil meg vondt vet jeg ikke :( Vil være snill. Ønsker ikke å skade andre, kanskje jeg gjør det ubevisst?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Vanligvis ikke. Det kommer an på blodtapet.

Ellers tror jeg det vil være godt for deg å vende litt tilbake til RL Det virker som om du har flyttet inn på nettet.

Skrevet

Vanligvis ikke. Det kommer an på blodtapet.

Ellers tror jeg det vil være godt for deg å vende litt tilbake til RL Det virker som om du har flyttet inn på nettet.

Det var mye blod, aldri sett så mye og det fosset fra begge nesehull.

Du har rett, må tilbake til RL. Må prøve på det.

Skrevet

Å blø neseblod i femti minutter?

Føler meg ikke bra og tror at dette er en straff, hvem som vil meg vondt vet jeg ikke :( Vil være snill. Ønsker ikke å skade andre, kanskje jeg gjør det ubevisst?

Hvorfor blødde du i utgangspunktet? Det er ikke en straff, jeg lover. Har du hørt noe fra DPS? Har du ringt?

Skrevet (endret)

Hvorfor blødde du i utgangspunktet? Det er ikke en straff, jeg lover. Har du hørt noe fra DPS? Har du ringt?

Det begynte bare plutselig og det var så voldsomt, ble så redd og tenkte noen hadde sendt meg onde energier. Føltes som straff, jeg vil være snill og da får man ikke straff. Har ikke hørt noe og tør ikke ringe dem. Vil ikke dø, er så redd for det.

Endret av stjernestøv
Skrevet

Det begynte bare plutselig og det var så voldsomt, ble så redd og tenkte noen hadde sendt meg onde energier. Føltes som straff, jeg vil være snill og da får man ikke straff. Har ikke hørt noe og tør ikke ringe dem.

Spesielt, er det bivirkninger? Dette har ikke noe med straff å gjøre, det lover jeg. Men jeg synes du skal ta det opp med DPS når du evt kommer dit. Fortsetter du å blø fremover må du kontakte din fastlege. 

Hvorfor våger du ikke ringe dem? Hva er du redd for? 

Skrevet

Spesielt, er det bivirkninger? Dette har ikke noe med straff å gjøre, det lover jeg. Men jeg synes du skal ta det opp med DPS når du evt kommer dit. Fortsetter du å blø fremover må du kontakte din fastlege. 

Hvorfor våger du ikke ringe dem? Hva er du redd for? 

Vet ikke om det er bivirkninger, men hun på legevakten spurte min mann om jeg tok medisiner. Skulle komme dit hvis jeg begynte å blø igjen, men håper det er over nå, er så sliten. Jeg er redd de er sinte/avvisning  og så skammer jeg meg sånn. Er som å krype til korset.

Skrevet

Vet ikke om det er bivirkninger, men hun på legevakten spurte min mann om jeg tok medisiner. Skulle komme dit hvis jeg begynte å blø igjen, men håper det er over nå, er så sliten. Jeg er redd de er sinte/avvisning  og så skammer jeg meg sånn. Er som å krype til korset.

Flott, da drar dere dit om dette fortsetter. 

Du må forklare meg hvorfor du skammer deg når du ikke har gjort noe galt? 

Skrevet

Flott, da drar dere dit om dette fortsetter. 

Du må forklare meg hvorfor du skammer deg når du ikke har gjort noe galt? 

Har bare lyst å legge meg men er redd for å dø.

Jeg gjorde noe galt i hans øyne da jeg ikke tok medisiner, nå kan de si "Haha se hvordan det gikk". Føler meg jo ikke bra nå for tiden, kanskje hvis jeg ikke hadde sluttet med meds hadde det gått bedre. Og så er det den sykepleieren, har skrevet så mye her om henne. Hun er snill men kunne ikke mye psykiatri, tror han hater meg for det. Han ser vel på sine ansatte som dyktige. Skulle ønske jeg tørte å ringe, lurer på om jeg trenger solian.

Skrevet

Har bare lyst å legge meg men er redd for å dø.

Jeg gjorde noe galt i hans øyne da jeg ikke tok medisiner, nå kan de si "Haha se hvordan det gikk". Føler meg jo ikke bra nå for tiden, kanskje hvis jeg ikke hadde sluttet med meds hadde det gått bedre. Og så er det den sykepleieren, har skrevet så mye her om henne. Hun er snill men kunne ikke mye psykiatri, tror han hater meg for det. Han ser vel på sine ansatte som dyktige. Skulle ønske jeg tørte å ringe, lurer på om jeg trenger solian.

Du må ikke tro du er den eneste som har vært av og på medisiner i en årrekke, du har en diagnose hvor dette ofte følger med, helsepersonell er vant til det -de opplever det ukentlig. 

Du ville hatt det bedre om du holdt deg på medisiner, men i de stundene du vingler i forhold til dette trenger du mer hjelp enn du har per i dag. Jeg synes du takler din diagnose bra, men jeg tror du ville hatt et litt lettere liv med medisiner. 

Dersom det er samme pleieren du har snakket om tidligere kan det virke som om hun trenger terapi selv, hun virker ikke egnet til å jobbe i yrket.

Skrevet

Du må ikke tro du er den eneste som har vært av og på medisiner i en årrekke, du har en diagnose hvor dette ofte følger med, helsepersonell er vant til det -de opplever det ukentlig. 

Du ville hatt det bedre om du holdt deg på medisiner, men i de stundene du vingler i forhold til dette trenger du mer hjelp enn du har per i dag. Jeg synes du takler din diagnose bra, men jeg tror du ville hatt et litt lettere liv med medisiner. 

Dersom det er samme pleieren du har snakket om tidligere kan det virke som om hun trenger terapi selv, hun virker ikke egnet til å jobbe i yrket.

Blir så frustrert fordi jeg tar medisiner og ikke føler meg bra, er derfor jeg tenker solian. Burde jeg ringe å spør om det? Men tenk om jeg får avslag, han sa i en drøm "Vi kan ikke hjelpe deg". Og jeg føler han ikke vil hjelpe meg, så hvis jeg ringer blir avvisningen vond.

Enig!

Skrevet

Blir så frustrert fordi jeg tar medisiner og ikke føler meg bra, er derfor jeg tenker solian. Burde jeg ringe å spør om det? Men tenk om jeg får avslag, han sa i en drøm "Vi kan ikke hjelpe deg". Og jeg føler han ikke vil hjelpe meg, så hvis jeg ringer blir avvisningen vond.

Enig!

Jeg skjønner godt du blir frustrert, jeg vet ikke hva som kan være riktig for deg denne gangen men jeg husker Solian hadde effekt. Dersom du ikke hører noe i løpet av onsdagen synes jeg du skal ringe ekspedisjonen på DPS, og om du ikke våger å ringe kan du kontakte din fastlege eller vikaren og spørre om de kan purre, det går helt fint.  

Skrevet

Jeg skjønner godt du blir frustrert, jeg vet ikke hva som kan være riktig for deg denne gangen men jeg husker Solian hadde effekt. Dersom du ikke hører noe i løpet av onsdagen synes jeg du skal ringe ekspedisjonen på DPS, og om du ikke våger å ringe kan du kontakte din fastlege eller vikaren og spørre om de kan purre, det går helt fint.  

Tror ikke jeg hører noe på lenge, for han er kjent for å være treg med papirarbeid. Jeg innser at jeg kan ikke gå rundt som dette lenger, solian haddejo bedre effekt og virket etter bare noen dager. Jeg kjente ikke energier. Vikarlegen vil jeg ikke snakke med mer, han var så avvisende til meg. Vet ikke når legen er tilbake. Skulle ønske min mann kunne ringe, men han vil jo ikke det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...