AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Kan jeg slutte brått med Efexor når jeg ikke har hatt effekt av 225mg. ? Har prøvd i flere måneer.... Omtrent ingen virkning på min (generalisert&social) angst..... Har tatt serum test som var O.K.... Fikk ikke effekt av essitalopram heller, som jeg gikk på tidligere... Hva nå?? Anonymous poster hash: 93ac5...e5e 0 Siter
Gjest Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Efexor bør trappes sakte ned. Men hvorfor ikke diskutere dette og en annen medisin med lege/behandler? Det kan jo kanskje være du vil ha nytte av et annet medikament? Ps, jeg er ikke lege - har kun egen erfaring med dette 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Nei det er ikke spesielt lurt. Du kan risikere å få kraftige abstinenser. Anonymous poster hash: 51d9f...a36 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Jeg ville ikke tatt sjansen. Hva har du å tape på en kort nedtrapping? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Jeg ville ikke tatt sjansen. Hva har du å tape på en kort nedtrapping? Er det fysisk farlig (hjerte?) elr bare ubehaglig? Hva er en kort nedtraping?! Anonymous poster hash: 93ac5...e5e 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Er det fysisk farlig (hjerte?) elr bare ubehaglig? Hva er en kort nedtraping?! Anonymous poster hash: 93ac5...e5e Kun ubehagelig. Kort nedtrapping: 75 mg ned per uke 0 Siter
Gjest Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Er det fysisk farlig (hjerte?) elr bare ubehaglig?Hva er en kort nedtraping?! Anonymous poster hash: 93ac5...e5e Veldig ubehagelig. Prøv å la vær å ta den en dag eller to så kjenner du det sikkert.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Hvorfor settes man ikke bare en uke eller to på benzo mens man quitter cold turkey, og så er man ferdig? Anonymous poster hash: 93ac5...e5e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Hvorfor settes man ikke bare en uke eller to på benzo mens man quitter cold turkey, og så er man ferdig? Anonymous poster hash: 93ac5...e5e Hvorfor er det så viktig å slutte brått?Anonymous poster hash: 51d9f...a36 0 Siter
Gjest Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Hvorfor settes man ikke bare en uke eller to på benzo mens man quitter cold turkey, og så er man ferdig? Anonymous poster hash: 93ac5...e5e Vil beroligende virke på denne typen plager da? 0 Siter
cappella33 Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Jeg har erfaring med å trappe ned sakte på efexor. Men jeg fikk så mye angst at jeg måtte bare trappe opp på den igjen. Vet nå at om jeg skal slutte med efexor en gang,så må jeg trappe ned mens jeg trapper opp på en annen depressiva. Ta det rolig når du trapper ned, eller kombiner med å trappe opp på en annen medisin. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Jeg har erfaring med å trappe ned sakte på efexor. Men jeg fikk så mye angst at jeg måtte bare trappe opp på den igjen. Vet nå at om jeg skal slutte med efexor en gang,så må jeg trappe ned mens jeg trapper opp på en annen depressiva. Ta det rolig når du trapper ned, eller kombiner med å trappe opp på en annen medisin. Dere som svarer her glemmer en viktig ting. Trådstarter har IKKE hatt effekt av medisinen. Jmf post av NHD ved annen anledning, sies det at AD som ikke har hatt effekt, kan i teorien avsluttes brått. Og når NHD sier at kort nedtrapping er tilstrekkelig i dette tilfellet - hvorfor skremme trådstarter med at han/hun skal få masse angst av denne nedtrappingen? Det er jo gjerne om en har stått på medisinen i lengre tid og hatt effekt/nytte av den.Anonymous poster hash: 93ac5...e5e 0 Siter
Gjest Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 (endret) Dere som svarer her glemmer en viktig ting. Trådstarter har IKKE hatt effekt av medisinen. Jmf post av NHD ved annen anledning, sies det at AD som ikke har hatt effekt, kan i teorien avsluttes brått. Og når NHD sier at kort nedtrapping er tilstrekkelig i dette tilfellet - hvorfor skremme trådstarter med at han/hun skal få masse angst av denne nedtrappingen? Det er jo gjerne om en har stått på medisinen i lengre tid og hatt effekt/nytte av den.Anonymous poster hash: 93ac5...e5e Jeg snakket om _brå_ avslutning. Og foreslo å diskutere med behandler/lege inkl om en annen medisin kan hjelpe henne. Endret 13. august 2014 av hww 0 Siter
cappella33 Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Dere som svarer her glemmer en viktig ting. Trådstarter har IKKE hatt effekt av medisinen. Jmf post av NHD ved annen anledning, sies det at AD som ikke har hatt effekt, kan i teorien avsluttes brått. Og når NHD sier at kort nedtrapping er tilstrekkelig i dette tilfellet - hvorfor skremme trådstarter med at han/hun skal få masse angst av denne nedtrappingen? Det er jo gjerne om en har stått på medisinen i lengre tid og hatt effekt/nytte av den.Anonymous poster hash: 93ac5...e5e Hei ja jeg tenkte meg ikke om på det. Jeg beklager veldig om mitt innlegg har bidratt til angst og uro til trådstarter. Ikke vært meningen. Håper det går bra med å slutte på efexor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.