AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Kan jeg slutte brått med Efexor når jeg ikke har hatt effekt av 225mg. ? Har prøvd i flere måneer.... Omtrent ingen virkning på min (generalisert&social) angst..... Har tatt serum test som var O.K.... Fikk ikke effekt av essitalopram heller, som jeg gikk på tidligere... Hva nå?? Anonymous poster hash: 93ac5...e5e 0 Siter
Gjest Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Efexor bør trappes sakte ned. Men hvorfor ikke diskutere dette og en annen medisin med lege/behandler? Det kan jo kanskje være du vil ha nytte av et annet medikament? Ps, jeg er ikke lege - har kun egen erfaring med dette 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Nei det er ikke spesielt lurt. Du kan risikere å få kraftige abstinenser. Anonymous poster hash: 51d9f...a36 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Jeg ville ikke tatt sjansen. Hva har du å tape på en kort nedtrapping? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Jeg ville ikke tatt sjansen. Hva har du å tape på en kort nedtrapping? Er det fysisk farlig (hjerte?) elr bare ubehaglig? Hva er en kort nedtraping?! Anonymous poster hash: 93ac5...e5e 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Er det fysisk farlig (hjerte?) elr bare ubehaglig? Hva er en kort nedtraping?! Anonymous poster hash: 93ac5...e5e Kun ubehagelig. Kort nedtrapping: 75 mg ned per uke 0 Siter
Gjest Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Er det fysisk farlig (hjerte?) elr bare ubehaglig?Hva er en kort nedtraping?! Anonymous poster hash: 93ac5...e5e Veldig ubehagelig. Prøv å la vær å ta den en dag eller to så kjenner du det sikkert.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Hvorfor settes man ikke bare en uke eller to på benzo mens man quitter cold turkey, og så er man ferdig? Anonymous poster hash: 93ac5...e5e 0 Siter