Cammomille Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Hei, Jeg har alltid tatt zoloften sammen med andre medisiner om morgenen, men nå har jeg deponert masse, så sitter da igjen med zoloft, aerius, truxal, apodorm og stilnoct. Jeg har i en ukes tid tatt de samtidig på kvelden. Er det egentlig lurt? Eller bør jeg gå tilbake til å ta zoloften fast om morgenen? Har det påvirkning av de andre medisinene jeg tar de sammen med på kveldstid evt? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Du kan godt flytte Zoloft også til kveldstid. Mest praktisk med et inntak per døgn. 0 Siter
Cammomille Skrevet 11. august 2014 Forfatter Skrevet 11. august 2014 Du kan godt flytte Zoloft også til kveldstid. Mest praktisk med et inntak per døgn. Takk!! Det ble fort til at de ble glemt på morgenen, men da jeg skulle ta medisiner på kvelden lå de jo igjen i dosetten.. Da fortsetter jeg å ta alt før sengetid :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.