Gå til innhold

Tidspunkt for medisiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har alltid tatt zoloften sammen med andre medisiner om morgenen, men nå har jeg deponert masse, så sitter da igjen med zoloft, aerius, truxal, apodorm og stilnoct.

Jeg har i en ukes tid tatt de samtidig på kvelden. Er det egentlig lurt? Eller bør jeg gå tilbake til å ta zoloften fast om morgenen? Har det påvirkning av de andre medisinene jeg tar de sammen med på kveldstid evt?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kan godt flytte Zoloft også til kveldstid. Mest praktisk med et inntak per døgn.

Skrevet

Du kan godt flytte Zoloft også til kveldstid. Mest praktisk med et inntak per døgn.

Takk!! Det ble fort til at de ble glemt på morgenen, men da jeg skulle ta medisiner på kvelden lå de jo igjen i dosetten.. Da fortsetter jeg å ta alt før sengetid :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...