gardia Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Jeg opplever at vis jeg er veldig stresset over tid så blir jeg fysisk syk.Jeg får vondt i halsen og forkjølelse symptomer. Kan det være riktig at stresset senker immunforsvaret så mye at jeg blir syk? Og nå har jeg det igjenn, etter noen uker der det har skjedd mye i livet.Og jeg kjenner at jeg ikke klarer å stresse ned.Spiser dårlig , sover dårlig enkelte dager , og alt for mye andre dager. Jeg har brukerstyrt plass på DPS og lurer på om det kan være lurt å bruke den nå , for å forsøke å senke stresset ?eller bør jeg prøve andre måter å takle stresset på , og i såfall noen tips? Vil jo helst være hjemme da jeg har vært innlagt tre ganger allerede i sommer. Er det forresten noen andre her inne som har erfaring med brukerstyrt plass? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Jeg opplever at vis jeg er veldig stresset over tid så blir jeg fysisk syk.Jeg får vondt i halsen og forkjølelse symptomer. Kan det være riktig at stresset senker immunforsvaret så mye at jeg blir syk? Og nå har jeg det igjenn, etter noen uker der det har skjedd mye i livet.Og jeg kjenner at jeg ikke klarer å stresse ned.Spiser dårlig , sover dårlig enkelte dager , og alt for mye andre dager. Jeg har brukerstyrt plass på DPS og lurer på om det kan være lurt å bruke den nå , for å forsøke å senke stresset ?eller bør jeg prøve andre måter å takle stresset på , og i såfall noen tips? Vil jo helst være hjemme da jeg har vært innlagt tre ganger allerede i sommer. Er det forresten noen andre her inne som har erfaring med brukerstyrt plass? Det er vanskelig med tips i og med at du skriver lite om hva slags stress du er utsatt for/opplever. Det er skrevet mye om hvordan stress påvirker oss og at det over tid er direkte usunt. Anonymous poster hash: 2f612...ede 0 Siter
gardia Skrevet 11. august 2014 Forfatter Skrevet 11. august 2014 Ja det er kanskje en god ide å skrive om hva som stresser meg:) Jeg har måtte bryte all kontakt med et nært familiemedlem som er psykopat ( en virklig en) .Og dette har skapt splid og problemer for hele familien. Jeg har veldig lite energi som igjen gjor at jeg ikke orker å gjøre husarbeid og andre aktiviteter. Jeg er lite sosal og sliter med å ha kontakt med andre.Noe som er vanskelig når en har familie og venner.Skulle selvfølgelig ønske at jeg var sosial:) Kroniske smerter. Det er det jeg kunne komme på nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Jeg opplever at vis jeg er veldig stresset over tid så blir jeg fysisk syk.Jeg får vondt i halsen og forkjølelse symptomer. Kan det være riktig at stresset senker immunforsvaret så mye at jeg blir syk? Og nå har jeg det igjenn, etter noen uker der det har skjedd mye i livet.Og jeg kjenner at jeg ikke klarer å stresse ned.Spiser dårlig , sover dårlig enkelte dager , og alt for mye andre dager. Jeg har brukerstyrt plass på DPS og lurer på om det kan være lurt å bruke den nå , for å forsøke å senke stresset ?eller bør jeg prøve andre måter å takle stresset på , og i såfall noen tips? Vil jo helst være hjemme da jeg har vært innlagt tre ganger allerede i sommer. Er det forresten noen andre her inne som har erfaring med brukerstyrt plass? Absolutt. Anonymous poster hash: b3f8f...25e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Når jeg blir psykisk syk blir jeg ofte fysisk syk, det henger sammen i et forvirrendes sammensurium. 0 Siter
gardia Skrevet 12. august 2014 Forfatter Skrevet 12. august 2014 Lurer på om det er noen vitaminer eller kanskje noe naturmedisin som kan hjelpe? Beroligende hjelper jo men ikke nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.