Gjest Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Lykke til, Stjernestøv :-) Jeg er veldig glad på din vegne for at du nå får hjelp, jeg har skjønt at du ikke har hatt det noe godt en stund. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. august 2014 Forfatter Skrevet 12. august 2014 Lykke til, Stjernestøv :-) Jeg er veldig glad på din vegne for at du nå får hjelp, jeg har skjønt at du ikke har hatt det noe godt en stund. Takk :-) Føler meg så følelsesmessig knekt, kom noen tårer til og med. Har ikke grått siden 2011, det er så rart og har enda mer uvirkelighetsfølelse. Det høres barnselig ut, men det er så urettferdig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. august 2014 Forfatter Skrevet 12. august 2014 Må si jeg gruer meg selv om han sa jeg var velkommen, og jeg som trodde han hatet meg. Hva er det med hodet mitt og tankene mine? Er redd, bør vel ta vival i kveld 10 mg? 0 Siter
frosken Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Må si jeg gruer meg selv om han sa jeg var velkommen, og jeg som trodde han hatet meg. Hva er det med hodet mitt og tankene mine? Er redd, bør vel ta vival i kveld 10 mg? Jeg er helt sikker på at han ikke hater deg, og at de ønsker å hjelpe deg. Lykke til i morgen:-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. august 2014 Forfatter Skrevet 12. august 2014 Jeg er helt sikker på at han ikke hater deg, og at de ønsker å hjelpe deg. Lykke til i morgen:-) Håper det, at de ikke ønsker å drepe meg. Men det er vel bare tanker det og, håper det går bra. Tusen takk :-) 0 Siter
Loft Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Lykke til Stjernestøv! (Og hvem er det som egentlig vil på sykehus da? Noen ganger er det det som er best for oss likevel) 0 Siter
XbellaX Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Håper det, at de ikke ønsker å drepe meg. Men det er vel bare tanker det og, håper det går bra. Tusen takk :-) Det er "bare" tanker det og. Jeg ønsker deg lykke til, jeg håper dette blir en god opplevelse for deg. Kommer til å sende deg noen tanker :-) Ta godt vare på deg selv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. august 2014 Forfatter Skrevet 13. august 2014 Det er "bare" tanker det og. Jeg ønsker deg lykke til, jeg håper dette blir en god opplevelse for deg. Kommer til å sende deg noen tanker :-) Ta godt vare på deg selv Tusen takk og takk for tankene :-) Ble lite søvn i natt, håper dette går bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.