Gjest Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Nå begynner jeg å føle meg lik slik jeg var før jeg begynte med lithium. Jeg har hatt veldig god effekt, men hva er det som skjer med meg nå? Jeg er redd for en ny omgang med sykdom, for hvis ikke lithium har effekt lenger, så har jeg ingenting. Jeg ligger nå på 0,8, så jeg har heller ikke noe å gå på der. 0 Siter
Gjest Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Trist at du sliter. Har du hatt det slik lenge, eller kan det være at dette er "forbigående"? Kanskje du skulle tatt en telefon til psykiateren din? 0 Siter
Gjest Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Trist at du sliter.Har du hatt det slik lenge, eller kan det være at dette er "forbigående"?Kanskje du skulle tatt en telefon til psykiateren din?Det kommer og går. Skal prøve Liothyronin nå, så får vi se hvordan det går. Må bare finne ut om den skal tas morgen eller kveld. Jeg liker ikke dette. Jeg hadde håpet på å kunne redusert på medisiner, ikke øke enda mer. 0 Siter
Gjest Skrevet 14. august 2014 Skrevet 14. august 2014 Det kommer og går. Skal prøve Liothyronin nå, så får vi se hvordan det går. Må bare finne ut om den skal tas morgen eller kveld. Jeg liker ikke dette. Jeg hadde håpet på å kunne redusert på medisiner, ikke øke enda mer. Jeg vet ikke hva slags meds det er, men jeg håper den kan hjelpe deg og at nhd svarer deg på hvilket tidspunkt den skal tas på - hvis han vet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.