Gå til innhold

Er det medisinene som slutter å virke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å føle meg lik slik jeg var før jeg begynte med lithium. Jeg har hatt veldig god effekt, men hva er det som skjer med meg nå? Jeg er redd for en ny omgang med sykdom, for hvis ikke lithium har effekt lenger, så har jeg ingenting. Jeg ligger nå på 0,8, så jeg har heller ikke noe å gå på der.

Skrevet

Trist at du sliter.

Har du hatt det slik lenge, eller kan det være at dette er "forbigående"?

Kanskje du skulle tatt en telefon til psykiateren din?

Skrevet

Trist at du sliter.

Har du hatt det slik lenge, eller kan det være at dette er "forbigående"?

Kanskje du skulle tatt en telefon til psykiateren din?

Det kommer og går. Skal prøve Liothyronin nå, så får vi se hvordan det går. Må bare finne ut om den skal tas morgen eller kveld. Jeg liker ikke dette. Jeg hadde håpet på å kunne redusert på medisiner, ikke øke enda mer.

Skrevet

Det kommer og går. Skal prøve Liothyronin nå, så får vi se hvordan det går. Må bare finne ut om den skal tas morgen eller kveld. Jeg liker ikke dette. Jeg hadde håpet på å kunne redusert på medisiner, ikke øke enda mer.

Jeg vet ikke hva slags meds det er, men jeg håper den kan hjelpe deg og at nhd svarer deg på hvilket tidspunkt den skal tas på - hvis han vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...