Gå til innhold

risperdal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk frosken :-). Håper dagen i morgen blir bedre. Ble trøtt av risperdal og alt har vært så fjernt og tåkete. Energier. Nei håper jeg aldri blir lagt i belteseng,jeg er en rolig pasient.

Skrevet

Takk nycora. Ja må vel bare se hvordan det funker på meg. Er litt redd for å ta det,håper det virker fort. Ja anonym i sommer har jeg vært sofagris.. men i dag har jeg gått to turer. Er sliten nå og gruer meg til natta.

Ikke vær redd, dette ordner seg når medisinen begynner å virke. Ønsker deg alt godt. Ikke tro på alt som du leser og hører. Mange mennesker som skriver mye tull. La dette passere. Sov godt inatt!

Skrevet

Tusen takk nycora :-) . Er redd jeg skal dø men mange har jo tatt risperdal før meg. Har bare dødsangst,men har lagt meg og skal lese donald. God natt.

Skrevet

Er det noen her som tar det? Legen sa den hadde lite bivirkninger. Sant? Skal begynne på det nå. Jeg blir nok ikke her lenge da,de virker vel fort?

Jeg synes dette høres klokt ut, det er flott du vil gi det en sjanse. Du oppfyller ikke kravene til å bli lagt i reimer, og lobotomi brukes ikke lenger, overse slike kommentarer fullstendig. 

Hvordan var natten på nytt sted? Så flott at du gikk to turer i dag :-)

Skrevet

Takk xbellax :-). Natten var grusom,først masse dødsangst men fikk vival. Så vvvar det en mannelig ånd her som holdt meg våken,tror han har dødd her. Han sa til og med navnet sitt,men det husker jeg ikke. Hver gang jeg holdt på å sovne vekket han meg. Lite søvn ja. Har gått en tur og slapp arbeidsstova,er litt sliten. Hadde lyset på til morningen.

Skrevet

Tusen takk nycora :-) . Er redd jeg skal dø men mange har jo tatt risperdal før meg. Har bare dødsangst,men har lagt meg og skal lese donald. God natt.

Ikke bra med dødsangst, har hatt sneven av det selv når jeg har vært syk. Noen dager på risperdal så blir du bedre skal du se. Donald er forresten undervurdert i angstterapi, burde kommet høyt opp på listen :-).

Skrevet

Ja nycora den dødsangsten er fæl,tror du virkelig jeg blir bedre etter noen dager? Har så lyst til det. JA donald er bra :-). Det er beroligende,men hang ikke helt med i går kveld. Mister fokus når angsten tar over.

Skrevet

Ja nycora den dødsangsten er fæl,tror du virkelig jeg blir bedre etter noen dager? Har så lyst til det. JA donald er bra :-). Det er beroligende,men hang ikke helt med i går kveld. Mister fokus når angsten tar over.

Ja, bare gi risperdal noen dager, så blir du bedre skal du se :-). Sånn angst er ikke bra, håper du får noe mot den også. Hold motet oppe , du blir helt sikkert bedre igjen. Heier på deg :).

Skrevet

Husk at du også kan snakke med personalet når du blir redd. Det virker som om du blir litt mindre redd når du kommuniserer med noen her på dol. Nå har du også muligheten til å kommunisere med de som jobber på avdelingen, de er der for å hjelpe deg:-)

Skrevet

Det er så slitsomt å snakke om det,bedre å skrive om det frosken. Har fått migrene og nå,føler meg nesten verre enn hjemme. Håper du har rett nycora.

Skrevet

Men er irritert nå. Har migrene og zomig hjalp ikke,så inni helvete vondt. Så må jeg vente på lege for å få ibux og paracet. Har aldri opplevd lignende,bedre om jeg var hjemme.

Skrevet

Du skal være forsiktig med å gi råd om medisinbruk og enkle "OK, så gjør vi sånn, og så løst problem"-løsninger på psykiske lidelser.  Den ene dagen påstår du at det meste lar seg kurere med hardt fysisk arbeid, en annen dag antyder du at det beste ville være å hive innpå med medisiner og bli lagt i belter.  Det er ikke sikkert at den som spør, er i samme modus / humør som du er. 

Stjernestøv fikk nok med seg smilefjesene, men du ser hun skriver at hun er forvirret og trist.  Ta hensyn til det når du svarer.

Hei!

Hun har fått beskjed om å ta medisiner, da syns jeg hun skal gjøre det, og være glad.

Uten mer bekymring om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...