AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Nå har jeg gått 1 time på tredemølle. Det føles utrolig deilig etterpå. Sliter med psykiske problemer og overvekt. Dette er noe jeg trenger og skal gjøre mer av, helst hver eneste dag. :-) Anonymous poster hash: 1304f...7b3 Anonymous poster hash: 1304f...7b3 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Jo takk for at du delte dette med oss her anonym. Kan jo skyte inn at trening er sunt for psykisk og fysisk helse f, men det vil nok ikke gjøre så mye med overvekten der er det kostholdsendringer som hjelper. Lykke til 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Jo takk for at du delte dette med oss her anonym. Kan jo skyte inn at trening er sunt for psykisk og fysisk helse f, men det vil nok ikke gjøre så mye med overvekten der er det kostholdsendringer som hjelper. Lykke til Vet meget godt at det skal kostholdsendringer som skal til for å gå ned i vekt. En sunn kombinasjon med kostholdsendring og fysisk aktivitet er gunstig både for kropp og sjel. Litt styrketrening er heller ikke å forakte.. ;-) Anonymous poster hash: 1304f...7b3 0 Siter
frosken Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Vet meget godt at det skal kostholdsendringer som skal til for å gå ned i vekt. En sunn kombinasjon med kostholdsendring og fysisk aktivitet er gunstig både for kropp og sjel. Litt styrketrening er heller ikke å forakte.. ;-) Anonymous poster hash: 1304f...7b3 Kombinasjonen er utmerket på alle måter:-) 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Ikke kims av gåturer. For de fleste vil fysisk aktivitet regulere appetitten, om du er som meg blir du mindre tilbøyelig til å småspise etter å ha mosjonert, istedet kommer lysten på mat, og en måltidsrytme kan lettere etableres. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Jo takk for at du delte dette med oss her anonym. Kan jo skyte inn at trening er sunt for psykisk og fysisk helse f, men det vil nok ikke gjøre så mye med overvekten der er det kostholdsendringer som hjelper. Lykke til Dette var et litt surt svar, synes jeg. Klart det også vil hjelpe på overvekten. Å slanke seg uten å trene samtidig gir ingen mening. Hva er vitsen med en tynn, slapp kropp uten energi ? Å bare slanke seg uten å trene gir ingen pen kropp heller. Trening former kroppen, gjør den både penere og sterkere. Det siste blir viktigere og viktigere for meg jo eldre jeg blir. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Nå har jeg gått 1 time på tredemølle. Det føles utrolig deilig etterpå. Sliter med psykiske problemer og overvekt. Dette er noe jeg trenger og skal gjøre mer av, helst hver eneste dag. :-) Anonymous poster hash: 1304f...7b3 Anonymous poster hash: 1304f...7b3 Flink har du vært Jeg har også akkurat kommet hjem fra trening. Noen ganger er dørstokkmila lang, men det kjennes så utrolig godt ut etterpå :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Flink har du vært Jeg har også akkurat kommet hjem fra trening. Noen ganger er dørstokkmila lang, men det kjennes så utrolig godt ut etterpå :-) Takk for koselig svar. Ja det er ofte en terskel å virkelig gjøre det, komme seg opp av godstolen.. Men kjempe godt etterpå ja. :-) Anonymous poster hash: 1304f...7b3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Ikke kims av gåturer. For de fleste vil fysisk aktivitet regulere appetitten, om du er som meg blir du mindre tilbøyelig til å småspise etter å ha mosjonert, istedet kommer lysten på mat, og en måltidsrytme kan lettere etableres. Helt enig. :-) Anonymous poster hash: 1304f...7b3 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Dette var et litt surt svar, synes jeg. Klart det også vil hjelpe på overvekten. Å slanke seg uten å trene samtidig gir ingen mening. Hva er vitsen med en tynn, slapp kropp uten energi ? Å bare slanke seg uten å trene gir ingen pen kropp heller. Trening former kroppen, gjør den både penere og sterkere. Det siste blir viktigere og viktigere for meg jo eldre jeg blir. Vet ikke hva jeg svarte som virket surt. Det var en type innlegg som gjerne kan skrives med bruker, derfor stusset jeg litt på anonym valget og nevnte det. Jeg har ikke sagt at det er dumt å trene, jeg sa at det er sunt både fysisk og psykisk, så jeg tror nesten du må ha lest feil innlegg altså Grunnen til at jeg nevnte vekt var fordi TS selv nevnte at han/hun var overvektig, og trening er en meget dårlig metode for å gå ned i vekt på, det følte jeg en plikt til å informere om, da bla.a tv serier har lurt folk til å tro at trening er en bra måte å gå ned i vekt på. Jeg er helt for trening og sunne liv, så ikke tolk meg feil =) 0 Siter
Gondor Skrevet 14. august 2014 Skrevet 14. august 2014 Nå har jeg gått 1 time på tredemølle. Det føles utrolig deilig etterpå. Sliter med psykiske problemer og overvekt. Dette er noe jeg trenger og skal gjøre mer av, helst hver eneste dag. :-) Anonymous poster hash: 1304f...7b3 Anonymous poster hash: 1304f...7b3 Så flott! Trening er utmerket for å få en fin og sterk kropp, men jeg sier som DexterMorgan at kostholdsendringer må til for å gå ned i vekt. Men blås i det nå. Nyt følelsen du har og fortsett den gode trenden. Flink du! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 Skrevet 14. august 2014 Vet ikke hva jeg svarte som virket surt. Det var en type innlegg som gjerne kan skrives med bruker, derfor stusset jeg litt på anonym valget og nevnte det. Jeg har ikke sagt at det er dumt å trene, jeg sa at det er sunt både fysisk og psykisk, så jeg tror nesten du må ha lest feil innlegg altså Grunnen til at jeg nevnte vekt var fordi TS selv nevnte at han/hun var overvektig, og trening er en meget dårlig metode for å gå ned i vekt på, det følte jeg en plikt til å informere om, da bla.a tv serier har lurt folk til å tro at trening er en bra måte å gå ned i vekt på. Jeg er helt for trening og sunne liv, så ikke tolk meg feil =) Men å starte med trening kan også være en ekstremt god motivator for å komme i gang med endring i kosthold. Dessuten vil trening uansett styrke kroppen (skjellet og muskulatur). I tillegg har det gjerne en ekstremt god effekt på psyken. Og får man hevet den et par hakk så er veien til å motivere seg for andre endringer ofte kortere. Det er også tull at man ikke går ned i vekt av å feks gå fra passiv til å bevege seg/trene 1 time om dagen om man ikke har gjort tidligere. Det forbrenner kalorier man ikke forbrenner om man sitter i stille foran en PC. Om man ikke har gjort dette tidligere og gjør det til en vane vil man gå ned i vekt om man ikke samtidig øker inntaket av kalorier. Jeg har selv gått ned mange kilo på denne måten. Jeg gikk dem av meg rett og slett. Anonymous poster hash: da474...b61 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 Skrevet 14. august 2014 Godt jobba til deg trådstarter Og om du trenger variasjon og finner glede i det, gå ute. Det er en fin årstid vi går inn i nå for å gå ute å snuse og sanse Anonymous poster hash: da474...b61 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.