Gå til innhold

Psykisk syk type

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent en mann i et par år, men han virker ikke frisk i det hele tatt.

Han er 40 år, bor hjemme hos foreldrene og er uføretrygdet.

Han lyver extremt mye, men innrømmer det ikke. da er folk syk i hodet hvis de tar han på løgn.

Har vært intressert i han, men er det ikke lenger. men vet han liker meg godt.

Han prater mye om barnslige ting stort sett, og lite om alvorlige saker.

Han drikker endel, flere ganger i uken. Når han blir full kan kan ringe og sende meg masse smser på kvelden og natten. Han sier da at jeg ikke liker han og vil ikke ha kontakt med han. selv om jeg lenge har sagt jeg vil ha kontakt med han.

Han respekterer ikke at jeg vil sove og plager meg med mldr om at jeg ikke vil snakke med han mer.

Når han er full kan han snakke alvorlig, men det er opp igjen det samme hele tiden. Han er og veldig kverulerende og er stor i kjeften.

Han vet ikke hvordan han skal oppføre seg ovenfor damer, så tviler på at han har vært i forhold. Selv om han sier han har hatt mange damer.

Har møtt han og han har da vært veldig usikker, hvis jeg tok på han så tok han vekk hånden min og slikt.

Hvis jeg prøver å forklare han at han må slutte å oppføre seg dumt, så bare ler han det bort.

Han kan ikke innrømme at han har oppført seg dumt heller. 

Jeg aner ikke hva som feiler han, men noe er det. Han suger energi ut av meg merker jeg. Han sier han vil være sammen med meg, men han har ikke klart å gjøre noe med at det skal skje. Bare snakking.

Men nå ønsker jeg ikke å være sammen med han heller, men å ha han som venn er ok.

Men virker som han ikke tror på noe jeg sier til han, og en jeg har snakket med som kjenner han sier han er redd folk.

På meg virker det som han har asberger eller noe. Han er og veldig paranoid og beskylder meg for det ene og det andre uten at han har en grunn for å gjøre det. Virker som han tror det er slik i hans hode.

Vet og at han har en bror som er shizofren, som han har fortalt meg.

Lurer rett og slett på hva som feiler han, han har null selvinnsikt og ser på seg selv som normal.

Noen som kjenner igjen slik oppførsel og væremåte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...