Gå til innhold

Går det an å diskutere selvmord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor tilater vi oss ikke å være svake? Hvorfor må vi altid være sterke,smarte,vakre og friske? Selv verdensmester Magnus Carlsen kan bli sliten,og verken Norge eller Magnus får mange poeng.Kina,Russland,Bulgaria og andre østblokkland vil nok ta de 10 beste plassene. Magnus er bare en gutt på 23,han er ikke Gud.

Komikere kan også dø. De kan også være syke .Tipper at mange av dem er bipolare og jobber best i de maniske periodene.

Skulle ønske jeg var sterk nok til å jobbe,men med høy uføretrygd og 55 års alder,inser jeg nå,at min tid som frisk og arbeidfør er over.

Nå er det min tur til å være medmenneske .Min tur til å gi ut klemmer,fordi jeg så gjerne vil ha en klem. Min tur til å fortelle at kvinnene har overtatt hjemmet og barneoppdragelsen, og har også loven på sin side.Guttene blir lidende,da de kan nektes omsorgen fra far.Kommer mor med falske påstander,blir de trodd,uten at far får uttale seg.

Jeg har i dag kjøp meg en bmw 740 fra 1996 til kr 85000,-.Den har 286 hk og går som en drøm.JA jeg inrømmer det,jeg er en liten gutt som vil si tut tut og brom brom. Jeg vil helst være ett barn og nekte å forholde seg til den voksne verden.

Men det kan jeg ikke,jeg må overleve pga mine sønner på 29 og 31.

Jeg må kjempe alene mot Gud og Satan.

Jeg må kjempe mot nav som nekter å hjelpe meg.Og helsevesenet som nekter å gi meg psykolog.Jeg vil i løpet av september skaffe meg en privat og må da betale 500 kr timen av egen lomme.Jeg vil da føre opp 2000 - 4000 kr mnd som fradrag i selvangivelsen.Det blir 24-48 000 kr året.

Men jeg vil da kanskje overleve ett år til?

Jeg har kjørt min BMW fra Tønsberg til Bjørkelangen i regnvær og lever enda.

V8 eren på 4,4 liter brummer deilig.

Ha en god bipolar uke folkens!  Kan dere være så snille å leve 1 år til?

Skrevet

Nei, det er ikke lov på DOL.

Men kos deg med ny bil.

Anonymous poster hash: 1e7a7...ce6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...