Gå til innhold

redd pga høy puls

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå måker de blodtrykk og puls ofte,siste puls var 134. Legen mente det var pga zeldoxmen tar jo risperdal nå,har hjertebank om kvelden etter seroquel. Han sa høy puls var vanlig ved bruk av zeldox. Fikk pranadol nå for å få ned pulsen. Hva er det for en medisin. Er det farlug med høy puls? Når hvilepulsen er så høy,hva med når jeg er aktiv? Blir så tunpustet. Nhd kan det skyldes risperdal eller seroquel ? Er redd og da blir den vel enda høyere.

Skrevet

Pranolol er en betablokker. Den er veldig effektiv for å senke pulsen, og den er trygg å bruke.

Det skulle være interessant å vite hva blodtrykket ditt er. Har du en kombinasjon av høyt blodtrykk og høy puls, så er det gjerne en stress/angstreaksjon. Hvis du har lavt til normalt blodtrykk og høy puls, så er det at hjertet setter opp pulsen for å kompensere for noe som ofte er en medikamentbivirkning.

Kanskje det er en kombinasjon hos deg? Redsel øker jo pulsen.

Skrevet

Blodtrykket er normalt,han mente det var zeldoxen. Får ikke håpe medikamentene jeg tar nå gir høy puls,vil ikke dø av medisiner. Det er ikke verdt det.

Skrevet

Blodtrykket er normalt,han mente det var zeldoxen. Får ikke håpe medikamentene jeg tar nå gir høy puls,vil ikke dø av medisiner. Det er ikke verdt det.

Du dør ikke av litt forhøyet puls.

Skrevet

Sikker slabbdask? Var på 98 nå. Blir jo så enstelig og.

Skrevet

Sikker slabbdask? Var på 98 nå. Blir jo så enstelig og.

Garantert.

Skrevet

Nei du dør selvfølgelig ikke av litt forhøyet puls :-)

Men det er veldig ekkelt med hjertesymptomer (høy puls, ekstraslag, osv.)

Jeg plages av ekstraslag selv om dagen.

Skrevet

Du dør nok ikke av forhøyet puls.

Jeg ligger i beredskap hele tiden og ligger jevnt på ca 80-90.

Blodtrykket mitt var veldig høyt, har vært det noen år nå...det er ingen som har sagt jeg skal dø pga det.

Men for min del ligger det såpass høyt at de har vurdert medisiner på meg

Anonymous poster hash: cf221...3a5
Skrevet

Tusen takk dere,men er litt redd fordet. Isw går ikke du på zeldox,kanskje du burde sjekke pulsen ?

Skrevet

Tusen takk dere,men er litt redd fordet. Isw går ikke du på zeldox,kanskje du burde sjekke pulsen ?

Hysj! Jeg har ingen tro på at du trenger å minne ISW på å sjekke pulsen sin :-) 

Skrevet

Hysj! Jeg har ingen tro på at du trenger å minne ISW på å sjekke pulsen sin :-) 

Hi hi.. :)

Den er 51 :P

Skrevet

Ok frosken. Sorry :-). Var jo lav puls du hadde isw.

Skrevet

Dersom du er bekymret for hjertet ditt så bør du begynne å trene litt, det er veldig sunt for hjertet.

Skrevet

Ja dextermorgan og mindre røyk. Røyker mye her. Er så utrolig sliten,orker ikke gå tur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...