Gå til innhold

Mann 42 og kvinne 22


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker faktisk vel så mye på hvor moden 42-åringen er....

Vet ikke helt akkurat hva du vil frem til, men ja, det er vel i grunn noe sånt jeg sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    14

  • Kayia

    14

  • Maglor

    13

  • Loft

    3

Mest aktive i denne tråden

Ja det er saken. Jeg er en mann på 42 som har truffet en kvinne på jobb. Hun er 22 år gammel og vi har hatt sex flere ganger. Vi er ikke forelsket i hverandre, kun en seksuell tiltrekking. Jeg har møtt noen som synes det er usmakelig med 20 års aldersforskjell. Vi er begge single. Er dette da så forferdelig?

Anonymous poster hash: d2cb7...7b1

Ikke forferdelig det hele tatt. Hadde selv en affære med en i 40-åra når jeg var noenogtjue. Det var spennende, hett og uforpliktende :) Enjoy!

Anonymous poster hash: e557f...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ladytron

Ja det er saken. Jeg er en mann på 42 som har truffet en kvinne på jobb. Hun er 22 år gammel og vi har hatt sex flere ganger. Vi er ikke forelsket i hverandre, kun en seksuell tiltrekking. Jeg har møtt noen som synes det er usmakelig med 20 års aldersforskjell. Vi er begge single. Er dette da så forferdelig?

Anonymous poster hash: d2cb7...7b1

Jeg ser ikke noe galt i at dere har en seksuell relasjon.

 

Synes ikke at du bør diskutere det med folk du kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg kalt deg prippen før?? Hvor da?

Jeg mistenkte at du var en annen som er glad i smilefjes og rolleyes som har kalt meg prippen i tilsvarende tråder, beklager om jeg tok feil. Forøvrig gjør det meg lite å bli kalt prippen eller noe annet, jeg vet godt hva jeg selv står for også når noen andre prøver å fortelle meg det motsatte forkledt som et argument hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenkte at du var en annen som er glad i smilefjes og rolleyes som har kalt meg prippen i tilsvarende tråder, beklager om jeg tok feil. Forøvrig gjør det meg lite å bli kalt prippen eller noe annet, jeg vet godt hva jeg selv står for også når noen andre prøver å fortelle meg det motsatte forkledt som et argument hehe ;)

 

For meg vil du alltid være "Kayia - forkjemperen for sex mellom folk på samme nivå så man kan finne ut av ting" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg vil du alltid være "Kayia - forkjemperen for sex mellom folk på samme nivå så man kan finne ut av ting" :D

Haha, ække fullt så gærnt, men ikke langt unna heller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i forhold med stor aldersforskjell. S I begynnelsen av 20 åra var menn i 40 årene veldig attraktive, aldri noen på min egen alder. Spesielt d seksuelle var spennende. Så ble d følelser i seksuelle forhold og man fikk med tiden erfare forskjellene i hverdagen. Nå som jeg selv er i 30 åra ønsker jeg noen som har samme stadium i livet som meg selv. Bare minner på at jeg syntes det var veldig spennende. 20 åringer er mer ute etter spenning enn andre og på kanten forhold er akkurat det: spennende. Mange har lurt på om 20 åringer kan finne 40 åringer sexy og det kan de absolutt.

Anonymous poster hash: e3db5...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oi. For 2 uker siden ville jeg sagt at nei og nei og fy og fy. Men så møtte jeg tilfeldigvis en jente, og er i samme situasjon selv. Hun er noen år mer enn 22, jeg er noen år mindre enn 42, men det er omtrent samme setting.

 

Men det er nok værre med oss, for vi er gifte på hver vår kant. Fordelen er at vi da ikke kan annonsere til noen hva vi driver med, så med unntak av dere, kjære dolere, er det ingen som kan rakke ned på hverken utroskapen eller aldersforskjellen.

 

Jeg aner helt ærlig ikke hva hun driver med, og skal ikke mase på henne hva greia hennes er, men det absurde er at hun er den peneste, mest veltrente jenta jeg noen sinne har møtt, en type jente jeg ikke engang hadde turt sett på når jeg var midt i 20 årene selv.

 

Så sånn er det med den saken.



Anonymous poster hash: b5715...b57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

High five!

 

 

Oi. For 2 uker siden ville jeg sagt at nei og nei og fy og fy. Men så møtte jeg tilfeldigvis en jente, og er i samme situasjon selv. Hun er noen år mer enn 22, jeg er noen år mindre enn 42, men det er omtrent samme setting.

 

Men det er nok værre med oss, for vi er gifte på hver vår kant. Fordelen er at vi da ikke kan annonsere til noen hva vi driver med, så med unntak av dere, kjære dolere, er det ingen som kan rakke ned på hverken utroskapen eller aldersforskjellen.

 

Jeg aner helt ærlig ikke hva hun driver med, og skal ikke mase på henne hva greia hennes er, men det absurde er at hun er den peneste, mest veltrente jenta jeg noen sinne har møtt, en type jente jeg ikke engang hadde turt sett på når jeg var midt i 20 årene selv.

 

Så sånn er det med den saken.



Anonymous poster hash: b5715...b57

 

 

High five!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

High five!

 

 

Var litt stress med en gang det viste seg hun var med på leken da. Jeg måtte jo verbalt oppjustere min sosiale status og late som pene, smothe jenter var noe jeg hadde vært borti mange ganger.

 

Utseendemessig er hun i en annen divesjon enn meg, ikke tvil om det. Er nesten så jeg fikk lyst å linke til FB profilen hennes og bare 'se på hun her'.

 

Jeg tøyser ikke, hun er virkelig deilig. Morsom og smart også. Men tilbake til trådstarter: himmel, kos dere. Livet er for kort til detaljer. Hver og en av oss får ha våre egne grunner til å gjøre det vi gjør.

Anonymous poster hash: b5715...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Livet er for kort til detaljer. Hver og en av oss får ha våre egne grunner til å gjøre det vi gjør.

Anonymous poster hash: b5715...b57

 

 

Selv om Tilsynet for Høy Moral rynker på nesa? :lol:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

 

Oi. For 2 uker siden ville jeg sagt at nei og nei og fy og fy. Men så møtte jeg tilfeldigvis en jente, og er i samme situasjon selv. Hun er noen år mer enn 22, jeg er noen år mindre enn 42, men det er omtrent samme setting.

 

Men det er nok værre med oss, for vi er gifte på hver vår kant. Fordelen er at vi da ikke kan annonsere til noen hva vi driver med, så med unntak av dere, kjære dolere, er det ingen som kan rakke ned på hverken utroskapen eller aldersforskjellen.

 

Jeg aner helt ærlig ikke hva hun driver med, og skal ikke mase på henne hva greia hennes er, men det absurde er at hun er den peneste, mest veltrente jenta jeg noen sinne har møtt, en type jente jeg ikke engang hadde turt sett på når jeg var midt i 20 årene selv.

 

Så sånn er det med den saken.

Anonymous poster hash: b5715...b57

 

Problemet her er ikke alderforskjellen, men at dere begge to er gift og går bak ryggen på ektefellene. Jeg er ikke så veldig imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maglor: nei, jeg ville vel vært bra hyklersk om jeg moraliserte ovenfor andre når jeg selv er i en sånn situasjon, hva ?

 

Gargamel: Nei, jeg vet at mange ikke er imponert over slikt. Og prinsippmessig er jeg enig i at man skal unngå utroskap, jeg skulle sikkert gått for lenge siden. Men sånn ble det altså ikke med meg. Jeg hadde vel ikke forbredt meg godt nok mentalt på å si nei når det dukket opp en slik mulighet :D 



Anonymous poster hash: b5715...b57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

 

Maglor: nei, jeg ville vel vært bra hyklersk om jeg moraliserte ovenfor andre når jeg selv er i en sånn situasjon, hva ?

 

Gargamel: Nei, jeg vet at mange ikke er imponert over slikt. Og prinsippmessig er jeg enig i at man skal unngå utroskap, jeg skulle sikkert gått for lenge siden. Men sånn ble det altså ikke med meg. Jeg hadde vel ikke forbredt meg godt nok mentalt på å si nei når det dukket opp en slik mulighet :D

Anonymous poster hash: b5715...b57

 

Jeg forstår at folk kan være utro når ekteskapet er skikkelig dårlig. Jeg sier ikke at det er greit, men jeg forstår det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at folk kan være utro når ekteskapet er skikkelig dårlig. Jeg sier ikke at det er greit, men jeg forstår det.

 

Dette blir vel mer samliv enn sexualitet, som tråden egentlig handlet om :) Vi er delvis venner, delvis kolleger, med felles mål enda noen år frem i tiden. Hun sa til meg for et halvt år siden at hun ikke kom til å stå imot en fristelse hvis det dukket opp, om det har det eller ikke for hennes del vet jeg ikke, og ikke noe jeg gidder forfølge.

 

Men nå vet vi (eller jeg) at jeg heller ikke hadde stått i mot en fristelse, og til trådstarter: jeg var faktisk veldig skeptisk, jeg syns hun var litt for ung, men nå er jeg glad jeg ga faen i det og kjørte på.

 

 

Anonymous poster hash: b5715...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mang slags utroskap.. i anonym sitt innlegg over er det tydeligvis ikke noen big deal og begge partene er inforstått med at det kan skje. Min partner har sagt at det er helt greit om jeg puler noen andre så lenge hun ikke får vite om det. Hvis hun oppdager noe blir det derimot en jævla huskestue :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt erfaring når det gjelder aldersforskjeller, og kort oppsumert så er det så enkelt at det er veldig individuelt. For noen fungerer det bra, for andre ikke - akkurat som i alle andre forhold ;)

 

Så lenge det er to voksne personer det er snakk om, så gjør akkurat det dere selv mener er rett og riktig for dere - og "drit i" hva alle andre måtte mene.

 

Selv traff jeg en (ung) dame for en del år tilbake. Hun var "voksen nok", men en god del yngre enn meg (17 år yngre). Vi ble gode venner (og kun det) over en lengre periode (mer enn 1 år), men var begge åpenbart ganske tiltrukket av hverandre - og det var først og fremst aldersforskjellen som avholdt oss fra å la det utvikle seg til noe mer.

 

Men på en fest med litt alkohol involvert, så gikk det som det ofte gjør - og vi ble kjærester. Det manglet ikke på advarsler fra venner og bekjente, om at "dette vil aldri vare, dere ber om problemer etc" - ene og alene pga aldersforskjellen, da ingen av oss hadde noen forpliktelser (barn, forhold etc). 

 

Dette var advarsler som kom fra venner som selv hadde barn fra tidligere forhold, og som forsøkte å få nye forhold til å fungere med egne barn og andres barn og det å måtte forholde seg til tidligere kjærester og deres familie i ulike situasjoner.

 

Nå 12 år senere er vi gift (og har vært det i over 7 år), har et meget godt fungerende forhold og trives veldig bra sammen. Det er mer enn hva jeg kan si om de som forsøkte å advare oss :D

Endret av Goliath
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Så mang slags utroskap.. i anonym sitt innlegg over er det tydeligvis ikke noen big deal og begge partene er inforstått med at det kan skje. Min partner har sagt at det er helt greit om jeg puler noen andre så lenge hun ikke får vite om det. Hvis hun oppdager noe blir det derimot en jævla huskestue :lol:

Pussig hvor åpne forhold folk har. Utroskap er i alle fall en big deal for meg.

 

Hvis kona sa det ikke var en big deal om jeg var utro ville jeg ikke satt pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig hvor åpne forhold folk har. Utroskap er i alle fall en big deal for meg.

 

Hvis kona sa det ikke var en big deal om jeg var utro ville jeg ikke satt pris på det.

 

Hmm... er vel litt in å være åpen, liberal, eksperimentell eller raus om du vil.

 

Uansett, jeg er enig med deg. (Snerpete og konservativ hva utroskap gjelder, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...