Gå til innhold

Føler meg dritings på 25mg Sobril

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har tatt Sobril sist. Føler meg halvveis full på en 25mg teblett. Er det normalt? Bare fordi det kanskje ble en litt høy dose når det var så lenge siden sist? Bruker ikke fast.....

Anonymous poster hash: 8cff8...42a
Skrevet

Lenge siden jeg har tatt Sobril sist. Føler meg halvveis full på en 25mg teblett. Er det normalt? Bare fordi det kanskje ble en litt høy dose når det var så lenge siden sist? Bruker ikke fast.....

Ganske høy dose. 10mg holder lenge for meg...

Anonymous poster hash: 5a08c...395

Skrevet

Ganske høy dose. 10mg holder lenge for meg...

Men var sykt chill å få litt pause fra tanker. Nå skal jeg vaske badet og støvsuge leiligheten min, så det blir shiny her til jeg får besøk til uka... Prøvde å se på film/serier i stad, men det ble helt umulig å følge med, får ikke med meg så mye av innholdet, så jeg må nok se det på nytt senere :P

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er for høy dose. Bruk 10 eller 15 mg,

Skrevet

Det er for høy dose. Bruk 10 eller 15 mg,

Er det farlig? Hva kan skje?

Skrevet

Er det farlig? Hva kan skje?

Du blir rusa. 

Pikachu_drugged_up_by_atomicpotato.jpg

Skrevet

Varte bare sånn i en times tid. Tror det var fordi det var lenge siden sist. Er helt vanlig etterpå, ikke spesielt kraftig. Har fått 25mg fordi alt under 20 er for lite til å fungere noe særlig på meg.....

Skrevet

Det er vel en relativt høy dose så da er det normalt at du opplever deg selv som halveis full. Jeg tok en halv 5 mg Vival her en kveld og ble rar et par timer. Var lenge siden sist gang og den virka optimalt. Tørr ikke tenke på hvordan jeg hadde blitt om jeg hadde tatt hele :( Liker overhode ikke følelsen av rus - isj.

Anonymous poster hash: 12959...cdd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...