Gå til innhold

Jeg er trøtt og sover minst 12 timer i døgnet og bare drømmesøvn.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

Jeg er ganske feit sier mamma, Selvom jeg ikke veger over 90 kilo og er 179 høy og har kraftig benbygning. Hun sier jeg har hengemage. Kan det være overvekten som gjør meg så trøtt at jeg må legge meg klokka 21.30 og står ikke opp før ca klokka 09.30 hver helg og står opp 07.30 hver ukedag? Pluss at jeg sover mye på formiddagen også slik som de gamle gjør, men er jo bare 28 år. Ikke 90 år. Pluss at jeg har meget høyt kolesterol. Mamma gjør at jeg får dårlig selvtillit fordi hun sier jeg er så feit på magen. Jeg har forresten heftige drømmer når jeg sover om nettene.

Endret av Blomsterfluen
Skrevet

Jo mer du sover jo trøtte blir du. Ikke sov mer enn 6 7 8 timer.

Anonymous poster hash: 98ee0...a05

Blomsterfluen
Skrevet

Er det tegn på noe alvorlig siden jeg har så aktive og heftige drømmer? Jeg sover bare i drømmen om nettene føler jeg. Jeg er alltid trøtt om morgenen og blir alltid dautrett på formiddagen når jeg sitter å ser på tv, og om jeg har spist ett måltid.

Skrevet

Er det tegn på noe alvorlig siden jeg har så aktive og heftige drømmer? Jeg sover bare i drømmen om nettene føler jeg. Jeg er alltid trøtt om morgenen og blir alltid dautrett på formiddagen når jeg sitter å ser på tv, og om jeg har spist ett måltid.

Det er helt normalt.

Når du følger du blir trøtt går du en lang tur.

Anonymous poster hash: 98ee0...a05

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...