Blomsterfluen Skrevet 17. august 2014 Skrevet 17. august 2014 Jeg er ikke sikker på om det bare var en drøm eller om det var virkelig. Jeg har scrollet gjennom opptaket jeg gjorde av meg i natt og merket ikke rykninger men jeg er fortsatt ikke sikker på om at jeg faktisk hadde rykninger eller ikke. Rykninger var i begynnelsen av natta. Ikke sån insovningsrykninger men sån som minnet om epilepsi. Bør jeg si dette til personalet på omsorgsboligen? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 17. august 2014 Forfatter Skrevet 17. august 2014 Bør jeg fortelle dette? 0 Siter
laban Skrevet 17. august 2014 Skrevet 17. august 2014 Jeg er ikke sikker på om det bare var en drøm eller om det var virkelig. Jeg har scrollet gjennom opptaket jeg gjorde av meg i natt og merket ikke rykninger, men jeg er fortsatt ikke sikker på om at jeg faktisk hadde rykninger eller ikke. Hvis du ikke har noen andre symptomer enn mulige rykninger mens du sov - og selv dette er tvilsomt - synes jeg du skal ta det helt med ro. Tar du opptak av deg selv om natten (uten at noen har bedt deg gjøre det) for å se etter noe unormalt? Sånt tror jeg man bare får mer sykdomsangst av. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 17. august 2014 Forfatter Skrevet 17. august 2014 Hvis du ikke har noen andre symptomer enn mulige rykninger mens du sov - og selv dette er tvilsomt - synes jeg du skal ta det helt med ro. Tar du opptak av deg selv om natten (uten at noen har bedt deg gjøre det) for å se etter noe unormalt? Sånt tror jeg man bare får mer sykdomsangst av. Jeg filmer om nettene når jeg sover for å se om jeg Gjør noe morsomt i søvne. Jeg er ikke redd for å få sykdommer som epilepsi. 0 Siter
Kayia Skrevet 17. august 2014 Skrevet 17. august 2014 Nei dette er helt normalt, så det trenger du ikke fortelle. Vet personalet og psykologen din at du filmer deg selv hele natten? Jeg syns du skal snakke om dette, for som Laban sier tror jeg dette påvirker helseangstens din i negativ retning. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 17. august 2014 Forfatter Skrevet 17. august 2014 Nei dette er helt normalt, så det trenger du ikke fortelle. Vet personalet og psykologen din at du filmer deg selv hele natten? Jeg syns du skal snakke om dette, for som Laban sier tror jeg dette påvirker helseangstens din i negativ retning. Psykiateren og personalet vet det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.