Gå til innhold

rykninger i høyre side i går kveld, eller...

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg er ikke sikker på om det bare var en drøm eller om det var virkelig. Jeg har scrollet gjennom opptaket jeg gjorde av meg i natt og merket ikke rykninger men jeg er fortsatt ikke sikker på om at jeg faktisk hadde rykninger eller ikke. Rykninger var i begynnelsen av natta. Ikke sån insovningsrykninger men sån som minnet om epilepsi. Bør jeg si dette til personalet på omsorgsboligen?

Blomsterfluen
Skrevet

Bør jeg fortelle dette?

Skrevet

Jeg er ikke sikker på om det bare var en drøm eller om det var virkelig. Jeg har scrollet gjennom opptaket jeg gjorde av meg i natt og merket ikke rykninger, men jeg er fortsatt ikke sikker på om at jeg faktisk hadde rykninger eller ikke.

Hvis du ikke har noen andre symptomer enn mulige rykninger mens du sov - og selv dette er tvilsomt - synes jeg du skal ta det helt med ro.

Tar du opptak av deg selv om natten (uten at noen har bedt deg gjøre det) for å se etter noe unormalt?  Sånt tror jeg man bare får mer sykdomsangst av. 

Blomsterfluen
Skrevet

Hvis du ikke har noen andre symptomer enn mulige rykninger mens du sov - og selv dette er tvilsomt - synes jeg du skal ta det helt med ro.

Tar du opptak av deg selv om natten (uten at noen har bedt deg gjøre det) for å se etter noe unormalt?  Sånt tror jeg man bare får mer sykdomsangst av.

Jeg filmer om nettene når jeg sover for å se om jeg Gjør noe morsomt i søvne. Jeg er ikke redd for å få sykdommer som epilepsi.

Skrevet

Nei dette er helt normalt, så det trenger du ikke fortelle. Vet personalet og psykologen din at du filmer deg selv hele natten? Jeg syns du skal snakke om dette, for som Laban sier tror jeg dette påvirker helseangstens din i negativ retning.

Blomsterfluen
Skrevet

Nei dette er helt normalt, så det trenger du ikke fortelle. Vet personalet og psykologen din at du filmer deg selv hele natten? Jeg syns du skal snakke om dette, for som Laban sier tror jeg dette påvirker helseangstens din i negativ retning.

Psykiateren og personalet vet det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...