Blomsterfluen Skrevet 17. august 2014 Forfatter Skrevet 17. august 2014 Nøyaktig hva med den videoen var det som fikk deg til å bestemme deg for å slutte med abilify ? Eneste grunn jeg kan se var på slutten hvor han sa "abilify will kill you", men han la ikke ved noen kilder på dette da ? Det at abilify kills you setningen. 0 Siter
slabbedask Skrevet 17. august 2014 Skrevet 17. august 2014 Det at abilify kills you setningen. Og det tror du sånn helt uten videre? 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 17. august 2014 Skrevet 17. august 2014 (endret) Det at abilify kills you setningen. Okei skjønner, ja en random sort fyr (edit:som lever) på youtube sa det, da må det jo ære sant Endret 17. august 2014 av DexterMorgan 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 17. august 2014 Forfatter Skrevet 17. august 2014 Og det tror du sånn helt uten videre? Ja. Jeg har sett flere youtube klipp som forteller at abilify kills. 0 Siter
slabbedask Skrevet 17. august 2014 Skrevet 17. august 2014 Ja. Jeg har sett flere youtube klipp som forteller at abilify kills. Og her er noen som hevder at jorda er flat: Hva skal man tro? 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 17. august 2014 Skrevet 17. august 2014 Jeg håper på at i fremtiden at jeg mister forstanden sån at jeg ikke blir smart mere. Det er nemlig ekkelt å vite nesten alt om følelser og tanker og sånt. Hvordan blir jeg usmart?Tror man at man er for smart er det etter min oppfatning klare tegn til at man virkelig behøver hjelp og/eller medisiner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.