Gå til innhold

Jeg er lei av å være så smart å forstå nesten alt.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Nøyaktig hva med den videoen var det som fikk deg til å bestemme deg for å slutte med abilify ? Eneste grunn jeg kan se var på slutten hvor han sa "abilify will kill you", men han la ikke ved noen kilder på dette da ?

Det at abilify kills you setningen.

Skrevet

Og det tror du sånn helt uten videre?

Skrevet (endret)

Okei skjønner, ja en random sort fyr (edit:som lever) på youtube sa det, da må det jo ære sant

Endret av DexterMorgan
Blomsterfluen
Skrevet

Og det tror du sånn helt uten videre?

Ja. Jeg har sett flere youtube klipp som forteller at abilify kills.

Skrevet

Ja. Jeg har sett flere youtube klipp som forteller at abilify kills.

Og her er noen som hevder at jorda er flat: 

Hva skal man tro?

Skrevet

Jeg håper på at i fremtiden at jeg mister forstanden sån at jeg ikke blir smart mere. Det er nemlig ekkelt å vite nesten alt om følelser og tanker og sånt. Hvordan blir jeg usmart?

Tror man at man er for smart er det etter min oppfatning klare tegn til at man virkelig behøver hjelp og/eller medisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...