Gå til innhold

enda bedre :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde besøk i dag og jeg ble ikke så sliten som forventet,så nå er jeg bedre. Da kan jeg vel reise hjem på fredag? Er ikke for lange innleggelser. Eneste jeg tenker mest på er at pulsen er høy,men det hadde vel alle tenkt på ? Kjenner det er mer ro rundt meg og i hodet :-)

Skrevet

Jeg har ikke psykotiske symptomer lenger.

Skrevet

Hadde besøk i dag og jeg ble ikke så sliten som forventet,så nå er jeg bedre. Da kan jeg vel reise hjem på fredag? Er ikke for lange innleggelser. Eneste jeg tenker mest på er at pulsen er høy,men det hadde vel alle tenkt på ? Kjenner det er mer ro rundt meg og i hodet :-)

Jeg tror det er litt for tidlig å ta stilling til det nå.  Du må se hvordan de kommende dagene blir :-)

Skrevet

De tror visst ikke på det her :-(. Men jeg føler meg frisk nå. Er ikke syk nå,det er det jo jeg som kjener. Herregud.

Skrevet

De tror visst ikke på det her :-(. Men jeg føler meg frisk nå. Er ikke syk nå,det er det jo jeg som kjener. Herregud.

I løpet av de siste ukene så har du noen ganger vært overbevist om at nå er du frisk igjen, men et par dager etter så har du følt deg dårlig igjen. Derfor jeg synes du skal se det an noen dager til før du bestemmer deg for at du er frisk nok til å reise hjem .

Skrevet

Jeg tar jo ny medisin nå frosken,det teller det og og besøket sa jeg så ut som jeg var i fin form. Det er jeg,blir litt irritert når noen insuerer noe ant.

Skrevet

Jeg tror så avgjort at du er bedre:-) Jeg bare mener at det er dumt å bestemme seg for å skrive seg ut før man vet om man har fått nødvendig hjelp til å fortsette å bli bedre.

Skrevet

Takk :-). Skriver meg ut på fredag,er noen dager til det. Og legen sa jo jeg trengte oppføkging etterpå,og har jo legen min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...