stjernestøv Skrevet 17. august 2014 Skrevet 17. august 2014 Hadde besøk i dag og jeg ble ikke så sliten som forventet,så nå er jeg bedre. Da kan jeg vel reise hjem på fredag? Er ikke for lange innleggelser. Eneste jeg tenker mest på er at pulsen er høy,men det hadde vel alle tenkt på ? Kjenner det er mer ro rundt meg og i hodet :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. august 2014 Forfatter Skrevet 17. august 2014 Jeg har ikke psykotiske symptomer lenger. 0 Siter
frosken Skrevet 17. august 2014 Skrevet 17. august 2014 Hadde besøk i dag og jeg ble ikke så sliten som forventet,så nå er jeg bedre. Da kan jeg vel reise hjem på fredag? Er ikke for lange innleggelser. Eneste jeg tenker mest på er at pulsen er høy,men det hadde vel alle tenkt på ? Kjenner det er mer ro rundt meg og i hodet :-) Jeg tror det er litt for tidlig å ta stilling til det nå. Du må se hvordan de kommende dagene blir :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. august 2014 Forfatter Skrevet 17. august 2014 De tror visst ikke på det her :-(. Men jeg føler meg frisk nå. Er ikke syk nå,det er det jo jeg som kjener. Herregud. 0 Siter
frosken Skrevet 17. august 2014 Skrevet 17. august 2014 De tror visst ikke på det her :-(. Men jeg føler meg frisk nå. Er ikke syk nå,det er det jo jeg som kjener. Herregud. I løpet av de siste ukene så har du noen ganger vært overbevist om at nå er du frisk igjen, men et par dager etter så har du følt deg dårlig igjen. Derfor jeg synes du skal se det an noen dager til før du bestemmer deg for at du er frisk nok til å reise hjem . 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. august 2014 Forfatter Skrevet 17. august 2014 Jeg tar jo ny medisin nå frosken,det teller det og og besøket sa jeg så ut som jeg var i fin form. Det er jeg,blir litt irritert når noen insuerer noe ant. 0 Siter
frosken Skrevet 17. august 2014 Skrevet 17. august 2014 Jeg tror så avgjort at du er bedre:-) Jeg bare mener at det er dumt å bestemme seg for å skrive seg ut før man vet om man har fått nødvendig hjelp til å fortsette å bli bedre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. august 2014 Forfatter Skrevet 17. august 2014 Takk :-). Skriver meg ut på fredag,er noen dager til det. Og legen sa jo jeg trengte oppføkging etterpå,og har jo legen min. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.