Gå til innhold

Hva skjer om jeg slutter cold turkey på abilify og fluoxetin?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg er frisk. Jeg brukte ikke medisiner i barne og ungdomstiden min og da var jeg også frisk jeg hadde bare angst og ble litt fortere sinna. Men angst og sinne kan jo jobbes med uten piller har jeg lest. Hva vil skje om jeg bare boikotter medisinene i morgen og fremover og blir meg selv igjen?

Skrevet

ved å kutte brått på abilify får man etterhvert så kaos i hodet at man ikke kommer seg opp av senga en gang

Blomsterfluen
Skrevet

ved å kutte brått på abilify får man etterhvert så kaos i hodet at man ikke kommer seg opp av senga en gang

Ok. Men jeg går bare på 7 mg. 5 mg en dag og 10 mg neste dag.

Skrevet

Ok. Men jeg går bare på 7 mg. 5 mg en dag og 10 mg neste dag.

Dette må du diskutere med legen.

Anonymous poster hash: 12d4e...cd5

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Sammenholdt med ditt innlegg om å være smart, kan en sikkert si at å slutte med disse medisinene vil gjøre deg sykere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...