Blomsterfluen Skrevet 17. august 2014 Skrevet 17. august 2014 Jeg er frisk. Jeg brukte ikke medisiner i barne og ungdomstiden min og da var jeg også frisk jeg hadde bare angst og ble litt fortere sinna. Men angst og sinne kan jo jobbes med uten piller har jeg lest. Hva vil skje om jeg bare boikotter medisinene i morgen og fremover og blir meg selv igjen? 0 Siter
missmas Skrevet 17. august 2014 Skrevet 17. august 2014 ved å kutte brått på abilify får man etterhvert så kaos i hodet at man ikke kommer seg opp av senga en gang 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 17. august 2014 Forfatter Skrevet 17. august 2014 ved å kutte brått på abilify får man etterhvert så kaos i hodet at man ikke kommer seg opp av senga en gang Ok. Men jeg går bare på 7 mg. 5 mg en dag og 10 mg neste dag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 Skrevet 17. august 2014 Ok. Men jeg går bare på 7 mg. 5 mg en dag og 10 mg neste dag. Dette må du diskutere med legen. Anonymous poster hash: 12d4e...cd5 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. august 2014 Skrevet 17. august 2014 Sammenholdt med ditt innlegg om å være smart, kan en sikkert si at å slutte med disse medisinene vil gjøre deg sykere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.