stjernestøv Skrevet 17. august 2014 Skrevet 17. august 2014 Hvor mange dager går det før zeldox er ute av kroppen? Kkan man få høy puls av risperdal og seroquel? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. august 2014 Forfatter Skrevet 17. august 2014 Eller hva annet får man høy puls av? Har ikke angst og er lei av dette faenskapet :-( 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. august 2014 Forfatter Skrevet 17. august 2014 Medisiner er noe dritt. Enig? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. august 2014 Skrevet 17. august 2014 Er ikke du innlagt? Spør legene som medisinerer deg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. august 2014 Forfatter Skrevet 17. august 2014 Kan jeg gå fast på pranalol eller hva det heter? Gjør noen d selv om de ikke har høy puls? Orker ikke dette . 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. august 2014 Forfatter Skrevet 17. august 2014 Spurte legen om man fikk høy pula av seroquel og risperdal,nei sa han men stoler ikke på det. Han spurte jo om jeg ville dø når jeg kom,sa av og til. Kanskje han driver med aktiv dødshjelp? Jeg vil ikke dø av høy puls,medisiner er en uting. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. august 2014 Forfatter Skrevet 17. august 2014 Og det tar noen dager flr zeldox er ute av kroppen sa han,men hva betyr noen dager? Sluttet jo onsdsg kveld. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. august 2014 Skrevet 17. august 2014 Det er svært mye frem og tilbake med deg på DOL for tiden. Nå synes jeg du skal ta pause fra DOL mens du er innlagt. I denne tiden er det legene på DPS du skal spørre om medisiner. 0 Siter
frosken Skrevet 18. august 2014 Skrevet 18. august 2014 Spurte legen om man fikk høy pula av seroquel og risperdal,nei sa han men stoler ikke på det. Han spurte jo om jeg ville dø når jeg kom,sa av og til. Kanskje han driver med aktiv dødshjelp? Jeg vil ikke dø av høy puls,medisiner er en uting. Det er ingen leger som forsøker å ta livet av sine pasienter. Tvert i mot er de ekstremt opptatt av å unngå at pasienter dør. At du lurer på om legen driver med aktiv dødshjelp er et tegn på at du fortsatt er ganske syk. Jeg synes også det er best om du ikke skriver om medisinene dine her på dol akkurat nå, synes du skal snakke med legen på avdelingen om dette. Fortell om dine bekymringer. Kanskje du heller kan bruke dol til ting som overhodet ikke har med psykiatri å gjøre mens du fortsatt er innlagt, eller hvis du klarer det så vil du sikkert ha godt av en dol-pause også. Det vil jo de fleste av oss ha godt av fra tid til annen ;-) 0 Siter
ISW Skrevet 18. august 2014 Skrevet 18. august 2014 Zeldox skal jo normalt sett ikke gi spesielt høy puls. Seroquel kan gi høy puls i store doser. Du fikk jo også en del ekstraslag/hjertebank/"hjertesmell" av den, gjorde du ikke? Uansett kommer du ikke til å dø av høy puls! 0 Siter
XbellaX Skrevet 18. august 2014 Skrevet 18. august 2014 Javel. Tålmodighet stjerna, tålmodighet. :-) 0 Siter
Health Freak Skrevet 18. august 2014 Skrevet 18. august 2014 Zeldox går fort ut av kroppen, pga. kort halveringstid (Wikipedia sier 7 timer). Mener å huske NHD sa at man kunne regne 5 halveringstider? I såfall blir det jo 35 timer. Uansett spiller ikke dette noen rolle, siden du får god hjelp (forhåpentligvis). Da jeg seponerte Zeldox fikk jeg det ille. Brennende angst, og noen ganger ble bevegelige gjenstander liksom smørt utover. Der er kraftige saker. Men du får følge rådene du får på sykehuset, ingen andre vet noe om hvordan det henger sammen i din kropp/hjerne. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.