AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 Skrevet 18. august 2014 Skal slutte hos behandler straks etter mange år i terapi. Tenkte skrive et lite kort/brev. Trenger noen tips til hva jeg kan skrive..Hva jeg bør få med.. Takknemlig for svar! Anonymous poster hash: 1d7a6...8e3 Anonymous poster hash: 1d7a6...8e3 0 Siter
ISW Skrevet 18. august 2014 Skrevet 18. august 2014 Ville du gitt et brev eller et kort hvis du sluttet å handle mat i en butikk? Behandleren gjør en jobb, og får lønn for det. Jeg tror ikke det er nødvendig å gi noe som helst kort eller gave. 0 Siter
Kayia Skrevet 18. august 2014 Skrevet 18. august 2014 Jeg ville ikke sagt mye, men bare et enkelt "Tusen takk for all god hjelp. Mvh XX". Uenig med issomethingwrong i at man kan sidestille en psykolog man har hatt gjennom år med en butikkansatt. Helt ok å føle for å takke etter en såpass intim relasjon som den man kan få med en terapaut. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 Skrevet 18. august 2014 Ville du gitt et brev eller et kort hvis du sluttet å handle mat i en butikk? Behandleren gjør en jobb, og får lønn for det. Jeg tror ikke det er nødvendig å gi noe som helst kort eller gave. Det var ikke det jeg spurte om, så det kunne du spart deg for. Jeg har allerede bestemt meg for å gi et kort så det er ikke oppe til diskusjon. Anonymous poster hash: 1d7a6...8e3 0 Siter
Gjest Skrevet 18. august 2014 Skrevet 18. august 2014 Synes det er litt " rart" at D U spørr her om hva du skal skrive, det er DU som vet hva dette har betydd for deg! Tenkte du på hva som er " vanlig"? Jeg tenker du vet hva du vil skrive, kort eller langt, når du har grubla litt & kjent på det..? 0 Siter
frosken Skrevet 18. august 2014 Skrevet 18. august 2014 Skal slutte hos behandler straks etter mange år i terapi. Tenkte skrive et lite kort/brev. Trenger noen tips til hva jeg kan skrive..Hva jeg bør få med.. Takknemlig for svar! Anonymous poster hash: 1d7a6...8e3 Anonymous poster hash: 1d7a6...8e3 Kanskje du kan prøve å komme med noen konkrete eksempler på hva du har oppnådd som følge av den hjelpen du har fått? Kanskje også noen konkrete ting ved din behandler som du har satt stor pris på? 0 Siter
Gjest Skrevet 18. august 2014 Skrevet 18. august 2014 Ville du gitt et brev eller et kort hvis du sluttet å handle mat i en butikk? Behandleren gjør en jobb, og får lønn for det. Jeg tror ikke det er nødvendig å gi noe som helst kort eller gave. Mennesker er forskjellige - selv om du er en av de som ikke har behov for å gi din behandler en "avslutningsoppmerksomhet", så kan det være at andre har behov for det :-) Til ts: jeg støtter froskens forslag hvis du ønsker å utdype. Hvis du ikke ønsker å utdype, ville jeg gjort som Kayia foreslår. 0 Siter
Gjest Skrevet 18. august 2014 Skrevet 18. august 2014 Til ideal terapeut . Takk for en ladd og perspektivutvidende reise i mitt " selv" .. bla bla bla ( hva har du blitt truffet av , blitt beveget av og hvordan har det forandret dine tenkemåter og syn på deg og verden og dine problemer ... Bla bla... Eller kort og godt ; takk for alt du har betydd ( da slipper du å bruke så mange ord, kan bli litt kronglete om du ikke er helt " der").. Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.