DoleMari Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Jeg skar meg på en boks inni håndflaten og det blør mye. Jeg tør ikke se på, blir helt svimmel. Nå får jeg angst. Skal jeg på på legevakten? Huff:( 0 Siter
ISW Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Ta f.eks noe tørkepapir inni håndflaten, hold hånden høyt til det slutter å blø. Når det har sluttet å blø, vasker du hånden og legger på plaster. Hvis det mot formodning ikke slutter å blø, eller blør enormt mye (slik at du må bytte papir hele tiden) får du ta en tur på legevakten. (dette er i alle fall det jeg ville gjort..) 0 Siter
DoleMari Skrevet 19. august 2014 Forfatter Skrevet 19. august 2014 Takk. Jeg får ikke skrevet med hånda nå. Har tatt på kompress, men det er veldig dypt så jeg orker ikke se i det for da blir jeg svimmel.. ikke god jeg. Må nok sy. 0 Siter
ISW Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Hvis du bør sy, så må du til legen. Fastlegen har øyeblikkelig-hjelp timer, så jeg ville dratt dit fremfor legevakten. 0 Siter
DoleMari Skrevet 19. august 2014 Forfatter Skrevet 19. august 2014 De ble sydd. Håndkirurg måtte se på det. Heldigvis nerver intakt. Gikk rett i angstmodus og svimte nesten av. Sånn er det å være hypokonder.. jaja.. overlevde det og, EN erfaring rikere:) Pause fra DOL noen dager da jeg ikke skal skrive for mye. 0 Siter
Gjest Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Godt at du fikk ordnet det! God bedring :-) 0 Siter
DoleMari Skrevet 19. august 2014 Forfatter Skrevet 19. august 2014 Godt at du fikk ordnet det! God bedring :-) Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.