Gå til innhold

Jeg er redd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skar meg på en boks inni håndflaten og det blør mye. Jeg tør ikke se på, blir helt svimmel. Nå får jeg angst. Skal jeg på på legevakten? Huff:(

Skrevet

Ta f.eks noe tørkepapir inni håndflaten, hold hånden høyt til det slutter å blø.

Når det har sluttet å blø, vasker du hånden og legger på plaster.

Hvis det mot formodning ikke slutter å blø, eller blør enormt mye (slik at du må bytte papir hele tiden) får du ta en tur på legevakten.

(dette er i alle fall det jeg ville gjort..)

Skrevet

Takk. Jeg får ikke skrevet med hånda nå. Har tatt på kompress, men det er veldig dypt så jeg orker ikke se i det for da blir jeg svimmel.. ikke god jeg. Må nok sy.

Skrevet

Hvis du bør sy, så må du til legen.

Fastlegen har øyeblikkelig-hjelp timer, så jeg ville dratt dit fremfor legevakten.

Skrevet

De ble sydd. Håndkirurg måtte se på det. Heldigvis nerver intakt.

Gikk rett i angstmodus og svimte nesten av. Sånn er det å være hypokonder.. jaja.. overlevde det og, EN erfaring rikere:)

Pause fra DOL noen dager da jeg ikke skal skrive for mye.

Skrevet

Godt at du fikk ordnet det! God bedring :-)

Takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...