Gå til innhold

Jeg mangler kaffe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mangler kaffe og så burde jeg fått nappet øyebrynene og fjernet hår av overleppen før mandag.

 

Jeg har 79 kr. på konto og 170 kr i lommaboka.  Så har jeg kredittkort og sparekonto.

 

Hva hadde dere gjort?



Anonymous poster hash: 4734f...fdf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    32

  • Bookworm

    6

  • Kayia

    5

  • Mrs D

    3

Jeg mangler kaffe og så burde jeg fått nappet øyebrynene og fjernet hår av overleppen før mandag.

 

Jeg har 79 kr. på konto og 170 kr i lommaboka.  Så har jeg kredittkort og sparekonto.

 

Hva hadde dere gjort?

Er det noe å lure på da? Kjøp deg en pakke kaffe og finn fram pinsett, case closed :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe å lure på da? Kjøp deg en pakke kaffe og finn fram pinsett, case closed :)

 

Jeg må overlate hårfjerningen til en profesjonell.

Anonymous poster hash: 4734f...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må overlate hårfjerningen til en profesjonell.

Vel, da har du vel to valg. Enten vent til du får penger, eller bruk penger fra sparekontoen. Du må nesten vurdere hvor viktig det er for deg å fjerne hårene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig for meg å fjerne hårene en lørdag så jeg slipper å bli rødflekket på mandager på jobb.  Jeg droppet innom en butikk, kjøpte kaffe og tok 500 kr. ut på et kredittkort.  Siden var jeg i en skjønnhetssalong hvor hårene ble fjernet og etter det gjorde jeg som vanlig.  Satte meg ned med avis og rødvinsglass på uterestaurant ;).  Jeg er fornøyd :D 



Anonymous poster hash: 4734f...fdf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt to teaterbilletter og betalt med kredittkort.  Snart skal jeg ut på rangling :P 



Anonymous poster hash: 4734f...fdf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Nå har jeg bestilt to teaterbilletter og betalt med kredittkort.  Snart skal jeg ut på rangling :P 

Anonymous poster hash: 4734f...fdf

 

Høres ut som en god plan.

Anonymous poster hash: bca01...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå har jeg bestilt to teaterbilletter og betalt med kredittkort.  Snart skal jeg ut på rangling :P 

Anonymous poster hash: 4734f...fdf

 

Ja, det var kjempesmart *ironi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå har jeg bestilt to teaterbilletter og betalt med kredittkort.  Snart skal jeg ut på rangling :P 

Anonymous poster hash: 4734f...fdf

 

Luksusfellen neste? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusfellen neste? :D

 

 

Det hadde vært stappfullt i luksusfellen hvis alle som bruker kredittkort fra tid til annen skulle komme inn der.

Anonymous poster hash: 4734f...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg mangler kaffe og så burde jeg fått nappet øyebrynene og fjernet hår av overleppen før mandag.

 

Jeg har 79 kr. på konto og 170 kr i lommaboka.  Så har jeg kredittkort og sparekonto.

 

Hva hadde dere gjort`?

 

 

Tatt en bolle.

Anonymous poster hash: ce7a1...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det hadde vært stappfullt i luksusfellen hvis alle som bruker kredittkort fra tid til annen skulle komme inn der.

 

 

Dessverre er mongo-andelen ganske stor her i landet.

Anonymous poster hash: ce7a1...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dessverre er mongo-andelen ganske stor her i landet.

Anonymous poster hash: ce7a1...5fc

 

Kan vi ikke slutte med denne typen betegnelser her inne? (Og ellers forøvrig)... Jeg synes det er så utrolig unødvendig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke slutte med denne typen betegnelser her inne? (Og ellers forøvrig)... Jeg synes det er så utrolig unødvendig...

 

Jeg nekter å være PK.

Anonymous poster hash: ce7a1...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg nekter å være PK.

Anonymous poster hash: ce7a1...5fc

 

Det nekter jeg også - men man trenger ikke å være barnslig av den grunn... Et voksent menneske bør ha et ordforråd som er rikere enn dette ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nekter jeg også - men man trenger ikke å være barnslig av den grunn... Et voksent menneske bør ha et ordforråd som er rikere enn dette ;-)

 

Du kan ikke vente at en lassis-mongo har bedre ordforåd;)

Anonymous poster hash: ce7a1...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var MITT innlegg som var ironisk...

 

Si meg;  har du virkelig en mening om det jeg skrev?

Anonymous poster hash: 4734f...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dessverre er mongo-andelen ganske stor her i landet.

Anonymous poster hash: ce7a1...5fc

 

 

Du kan trøste deg med hvor lav den er på dol.

Anonymous poster hash: 4734f...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...