Gå til innhold

Jeg mangler kaffe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Si meg;  har du virkelig en mening om det jeg skrev?

Anonymous poster hash: 4734f...fdf

 

Hvis du er trådstarter, så har jeg en mening ja...

 

Jeg synes det var greit å bruke kredittkort til den hårfjerninga som du åpenbart synes er viktig.(men som jeg ikke kan si noe om viktigheten av siden jeg ikke har sett deg)...

  Men at du fortsatte med å kjøpe teaterbilletter OG skal ut på rangel (med kredittkortet da, regner jeg med) begynner å bli mindre smart, siden du ikke har penger nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    32

  • Bookworm

    6

  • Kayia

    5

  • Lillemus

    3

 

Det hadde vært stappfullt i luksusfellen hvis alle som bruker kredittkort fra tid til annen skulle komme inn der.

Anonymous poster hash: 4734f...fdf

 

*himle med øya*  :rolleyes:

 

Det er helt ok å bruke kredittkort, men det skader ikke å tenke over HVA man bruker det til.

Endret av Mrs D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg må overlate hårfjerningen til en profesjonell.

Anonymous poster hash: 4734f...fdf

 

 

Du rekker det ikke innen mandag uansett hvis en proff skal gjøre det. Ingen dør av å ha litt for mye hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er trådstarter, så har jeg en mening ja...

 

Jeg synes det var greit å bruke kredittkort til den hårfjerninga som du åpenbart synes er viktig.(men som jeg ikke kan si noe om viktigheten av siden jeg ikke har sett deg)...

  Men at du fortsatte med å kjøpe teaterbilletter OG skal ut på rangel (med kredittkortet da, regner jeg med) begynner å bli mindre smart, siden du ikke har penger nå...

 

Har du aldri handlet på nettet med kredittkort?  Så koselig at du kan ha mening om så viktige ting som økonomien min;-).  Et vilt fremmed menneske på nettet.

Anonymous poster hash: 4734f...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du rekker det ikke innen mandag uansett hvis en proff skal gjøre det. Ingen dør av å ha litt for mye hår.

 

 

Nå har jeg fått gjort det i dag og betalt for det, og nei jeg var ikke døden nær;-)

Anonymous poster hash: 4734f...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg tror dette er en parodi over dol sånn generelt  :rolleyes:

Anonymous poster hash: 371a2...007

 

Jeg tror også dette er et aldri så lite Tralle Tonetroll... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll er jeg ikke, og det som jeg har skrevet her er helt sant.  Det som overrasker meg er hvor mange hopper opp og har mening om noe så hverdagslig og banalt som å gå ut en lørdag og bruke noen hundrelapper fra kredittkortet.

 

Hvis dol gjenspeiler befolkningen så er det mange som har kredittkort i lommeboka si.



Anonymous poster hash: 4734f...fdf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Troll er jeg ikke, og det som jeg har skrevet her er helt sant.  Det som overrasker meg er hvor mange hopper opp og har mening om noe så hverdagslig og banalt som å gå ut en lørdag og bruke noen hundrelapper fra kredittkortet.

 

Hvis dol gjenspeiler befolkningen så er det mange som har kredittkort i lommeboka si.

 

Jeg har ikke det. Har kreditkort liggende, men bruker det bare til å betale på nettet med. Og betaler alltid regningen innen 30 dager så det ikke blir belastet renter.

Anonymous poster hash: ce7a1...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Troll er jeg ikke, og det som jeg har skrevet her er helt sant.  Det som overrasker meg er hvor mange hopper opp og har mening om noe så hverdagslig og banalt som å gå ut en lørdag og bruke noen hundrelapper fra kredittkortet.

 

Hvis dol gjenspeiler befolkningen så er det mange som har kredittkort i lommeboka si.

Anonymous poster hash: 4734f...fdf

 

Det var ikke det jeg reagerte på, jeg skjønner bare ikke at det er så viktig å få nappe øyenbrynene... Dersom det er mørke, skjemmende hår på overleppa kan jeg skjønne akkurat det, men øyenbrynene?? Og med tanke på den siste tidens økonomidiskusjoner her inne så virket det utvilsom som trolling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke det jeg reagerte på, jeg skjønner bare ikke at det er så viktig å få nappe øyenbrynene... Dersom det er mørke, skjemmende hår på overleppa kan jeg skjønne akkurat det, men øyenbrynene?? Og med tanke på den siste tidens økonomidiskusjoner her inne så virket det utvilsom som trolling.

 

Hvorfor er det vanskelig å forstå at noen napper øyenbrynene?  Det er da mange som gjør.

Anonymous poster hash: 4734f...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det vanskelig å forstå at noen napper øyenbrynene? Det er da mange som gjør.

Anonymous poster hash: 4734f...fdf

For de færreste er dette et primærbehov på linje med mat og sikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de færreste er dette et primærbehov på linje med mat og sikkerhet.

 

Det har jeg da aldri påstått.

Anonymous poster hash: 4734f...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trollingen har tatt av her i det siste, kanskje det er en smittsom (p)sykdom

 

Jeg troller ikke i det hele tatt.  Det jeg skrev var sant, men jeg har problemer med å forstå reaksjonene.  Hvorfor legger noen merke til om jeg napper øyenbrynene, kjøper meg kaffe og setter meg på en restaurant og drikker et glass vin?  Dette er på en vanlig lørdag når det er helt naturlig å drive med slikt.

Anonymous poster hash: 4734f...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollingen har tatt av her i det siste, kanskje det er en smittsom (p)sykdom

 

Du ser troll bak enhver busk.

Anonymous poster hash: 31267...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg troller ikke i det hele tatt.  Det jeg skrev var sant, men jeg har problemer med å forstå reaksjonene.  Hvorfor legger noen merke til om jeg napper øyenbrynene, kjøper meg kaffe og setter meg på en restaurant og drikker et glass vin?  Dette er på en vanlig lørdag når det er helt naturlig å drive med slikt.

 

Men det er ikke smart hvis man ikke har penger.

Anonymous poster hash: 31267...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg troller ikke i det hele tatt.  Det jeg skrev var sant, men jeg har problemer med å forstå reaksjonene.  Hvorfor legger noen merke til om jeg napper øyenbrynene, kjøper meg kaffe og setter meg på en restaurant og drikker et glass vin?  Dette er på en vanlig lørdag når det er helt naturlig å drive med slikt.

Anonymous poster hash: 4734f...fdf

 

Nei nei, jeg mente selvfølgelig ikke at du trollet du fremmer legitime problemstillinger og utfordringer. Men noen av reaksjonene derimot !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men det er ikke smart hvis man ikke har penger.

Anonymous poster hash: 31267...349

 

 

Det er ingen som vet noen ting om min økonomi.  Det eneste er at jeg har brukt noen hundrelapper fra et kredittkort på en lørdag.  Reaksjonene i denne tråden er vanvittige.

Anonymous poster hash: 4734f...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er ingen som vet noen ting om min økonomi.  Det eneste er at jeg har brukt noen hundrelapper fra et kredittkort på en lørdag.  Reaksjonene i denne tråden er vanvittige.

 

 

Dette er DOL. Du visste vel hva slags reaksjoner du kom til å få?

Anonymous poster hash: 048ab...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...