Gå til innhold

hjem kjære hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snakket med legen nå og sa jeg føler meg bra,jeg får hjem på onsdag :-). Nå ble jeg glad og blodprøvene var fine,og jeg har ikke diabetes.

Skrevet

Ja det blir bra,skal ta medisinen nå for glemmer ikke denne sommeren :-)

Skrevet

Har snakket med legen nå og sa jeg føler meg bra,jeg får hjem på onsdag :-). Nå ble jeg glad og blodprøvene var fine,og jeg har ikke diabetes.

Så flott å høre! Hvordan har oppholdet vært for deg? Jeg leste et sted at du var fornøyd med legen du hadde? Leste jeg feil eller har du truffet på noen vettuge mennesker? :-)

Skrevet

Ja jeg er glad :-). Legen her er veldig flink og nøye,han ser jo selv at jeg er bedre. Han spurte om jeg forstod at jeg var psykotisk når jeg kom,ser det men mener det er alt etter hvem som ser . Risperdal traff visst blink hos meg. Har vært et greit opphold og personale er greie,selv om jeg ikke er så så sosial. Erintrovert.

Skrevet

Ja jeg er glad :-). Legen her er veldig flink og nøye,han ser jo selv at jeg er bedre. Han spurte om jeg forstod at jeg var psykotisk når jeg kom,ser det men mener det er alt etter hvem som ser . Risperdal traff visst blink hos meg. Har vært et greit opphold og personale er greie,selv om jeg ikke er så så sosial. Erintrovert.

Dette var herlig å lese! Jeg håper du går en roligere tid i møte utover høsten sammen med Risperdal. At du ikke er så sosial er helt ok, vi er alle forskjellige med ulike behov, gjør det som kjennes best for akkurat deg. Jeg er glad du kjente deg vel ivaretatt under oppholdet, det er slik det skal være :-)

Skrevet

Tusen takk xbellax :-). Håper også på en rolug høst uten angst og psykose,det ble så slitsomt.

Skrevet

Veldig, veldig godt og hyggelig å lese dette! :-)

Skrevet

Tusen takk hww :-). Tenk i natt klarte jeg meg uten valium og,skal bli godt å bli kvitt dem. Legen vil jeg skal sove uten seroquel og,det får jeg prøve på hjemme.

Skrevet

Tusen takk hww :-). Tenk i natt klarte jeg meg uten valium og,skal bli godt å bli kvitt dem. Legen vil jeg skal sove uten seroquel og,det får jeg prøve på hjemme.

Nå må du love oss (og deg selv og dine) at du aldri slutter på medisinene igjen :-) Vi er maaaaange som trenger medisiner resten av livet for å holde oss friske - både i psykiatrien og somatikken.

Skrevet

Legen sa jeg skulle ta risperdal iallefall et halvt år :-).

Skrevet

Tak for det loft :-). Nå går tiden skikkelig tregt,bare kjeder meg og røyker enormt mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...