stjernestøv Skrevet 25. august 2014 Skrevet 25. august 2014 Har snakket med legen nå og sa jeg føler meg bra,jeg får hjem på onsdag :-). Nå ble jeg glad og blodprøvene var fine,og jeg har ikke diabetes. 0 Siter
Health Freak Skrevet 25. august 2014 Skrevet 25. august 2014 Det blir bra! :-) Take your meds. ;-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. august 2014 Forfatter Skrevet 25. august 2014 Ja det blir bra,skal ta medisinen nå for glemmer ikke denne sommeren :-) 0 Siter
XbellaX Skrevet 25. august 2014 Skrevet 25. august 2014 Har snakket med legen nå og sa jeg føler meg bra,jeg får hjem på onsdag :-). Nå ble jeg glad og blodprøvene var fine,og jeg har ikke diabetes. Så flott å høre! Hvordan har oppholdet vært for deg? Jeg leste et sted at du var fornøyd med legen du hadde? Leste jeg feil eller har du truffet på noen vettuge mennesker? :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. august 2014 Forfatter Skrevet 25. august 2014 Ja jeg er glad :-). Legen her er veldig flink og nøye,han ser jo selv at jeg er bedre. Han spurte om jeg forstod at jeg var psykotisk når jeg kom,ser det men mener det er alt etter hvem som ser . Risperdal traff visst blink hos meg. Har vært et greit opphold og personale er greie,selv om jeg ikke er så så sosial. Erintrovert. 0 Siter
XbellaX Skrevet 25. august 2014 Skrevet 25. august 2014 Ja jeg er glad :-). Legen her er veldig flink og nøye,han ser jo selv at jeg er bedre. Han spurte om jeg forstod at jeg var psykotisk når jeg kom,ser det men mener det er alt etter hvem som ser . Risperdal traff visst blink hos meg. Har vært et greit opphold og personale er greie,selv om jeg ikke er så så sosial. Erintrovert. Dette var herlig å lese! Jeg håper du går en roligere tid i møte utover høsten sammen med Risperdal. At du ikke er så sosial er helt ok, vi er alle forskjellige med ulike behov, gjør det som kjennes best for akkurat deg. Jeg er glad du kjente deg vel ivaretatt under oppholdet, det er slik det skal være :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. august 2014 Forfatter Skrevet 25. august 2014 Tusen takk xbellax :-). Håper også på en rolug høst uten angst og psykose,det ble så slitsomt. 0 Siter
Gjest Skrevet 25. august 2014 Skrevet 25. august 2014 Ja jeg er glad :-). Legen her er veldig flink og nøye,han ser jo selv at jeg er bedre. Han spurte om jeg forstod at jeg var psykotisk når jeg kom,ser det men mener det er alt etter hvem som ser . Risperdal traff visst blink hos meg. Har vært et greit opphold og personale er greie,selv om jeg ikke er så så sosial. Erintrovert. Veldig, veldig godt og hyggelig å lese dette! :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. august 2014 Forfatter Skrevet 26. august 2014 Tusen takk hww :-). Tenk i natt klarte jeg meg uten valium og,skal bli godt å bli kvitt dem. Legen vil jeg skal sove uten seroquel og,det får jeg prøve på hjemme. 0 Siter
Gjest Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Tusen takk hww :-). Tenk i natt klarte jeg meg uten valium og,skal bli godt å bli kvitt dem. Legen vil jeg skal sove uten seroquel og,det får jeg prøve på hjemme. Nå må du love oss (og deg selv og dine) at du aldri slutter på medisinene igjen :-) Vi er maaaaange som trenger medisiner resten av livet for å holde oss friske - både i psykiatrien og somatikken. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. august 2014 Forfatter Skrevet 26. august 2014 Legen sa jeg skulle ta risperdal iallefall et halvt år :-). 0 Siter
Loft Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Godt å høre at du føler deg bra og skal hjem 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. august 2014 Forfatter Skrevet 26. august 2014 Tak for det loft :-). Nå går tiden skikkelig tregt,bare kjeder meg og røyker enormt mye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.