Gå til innhold

Får fastlegen vite...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg er i behandling hos en privatpraktiserende psykiater, vil fastlegen få notat om dette og eventuelle medisiner jeg tar?

Ønsker nemlig ikke at fastlegen skal ha den type viten om meg, da jeg kjenner han i andre sammenhenger.

Anonymous poster hash: e5106...6a3
Skrevet

Nei, ikke når han ikke har henvist deg.

Og hvis fastlegen der jeg bodde før henviste meg? Hvem får hva av notater? 

Skrevet

Og hvis fastlegen der jeg bodde før henviste meg? Hvem får hva av notater?  Anonymous poster hash: e5106...6a3

Tror vel ikke den nye legen får vite noe da.

Men du - det enkleste er vel å spørre psykiateren din?

Skrevet

Hvis jeg er i behandling hos en privatpraktiserende psykiater, vil fastlegen få notat om dette og eventuelle medisiner jeg tar?

Ønsker nemlig ikke at fastlegen skal ha den type viten om meg, da jeg kjenner han i andre sammenhenger.

Dette kan du avtale med din psykiater.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvem skal forskrive medisiner etter at du slutter hos psykiateren?

Skrevet

Hvem skal forskrive medisiner etter at du slutter hos psykiateren?

Det har vi ikke snakket noe om, så vet ikke hvordan det blir da.. men har han rett til å sende info? Jeg blir urolig, har ikke samtykket til noe sånt. Håper på svar.

Anonymous poster hash: 15a2c...731

Skrevet

Det har vi ikke snakket noe om, så vet ikke hvordan det blir da.. men har han rett til å sende info? Jeg blir urolig, har ikke samtykket til noe sånt. Håper på svar.

Beklager, feil tråd :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...