Gå til innhold

Sensitive opplysninger på nett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det der skjønte jeg ingenting av

Anonymous poster hash: 22279...dd1

Nå gjør du deg dummere enn du er. Selvfølgelig skjønte du den tilbakemeldingen.

Anonymous poster hash: 5e104...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der skjønte jeg ingenting av

Anonymous poster hash: 22279...dd1

 

Mitt svar er en respons til din tilbakemelding til brukeren tårnsvale. Du sier hun bruker hersketeknikker og at hun gir deg frysninger.

 

Jeg ser ingen form for hersketeknikk i svaret tårnsvale gir deg, og jeg spør deg hva det er ved svaret du opplever slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt svar er en respons til din tilbakemelding til brukeren tårnsvale. Du sier hun bruker hersketeknikker og at hun gir deg frysninger.

 

Jeg ser ingen form for hersketeknikk i svaret tårnsvale gir deg, og jeg spør deg hva det er ved svaret du opplever slik?

Har reageret på den brukeren flere ganger. Så bare snev av hersketeknikk her nå, vanskelig å gjennomskue det uten å ha et bredere bilde av brukeren. Så kan skjønne det kan virke forvirrende i denne konteksten.

Anonymous poster hash: 22279...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennligst avslutt umiddelbart ditt "korstog" mot tårnsvale. Vi aksepterer ikke mer av dette fra din side.

Den som utsettes for nett- mobbing har lovfestet rett til å kunne forsvare seg. Kommentarene i denne tråden her er saklige og har ikke preg av å drive korstog, derfor rapporteres akkurat dette som upassende.

Det er nå laget en tråd med tema mobbing og hersketeknikker diskuteres på en konstruktiv måte. Videre debat om mobbing og hersketeknikker bør foregå der. :)

http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/401128-hersketeknikker-og-mobbing-what-to-do/

Anonymous poster hash: 22279...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Admin Doktoronline

Den som utsettes for nett- mobbing har lovfestet rett til å kunne forsvare seg. Kommentarene i denne tråden her er saklige og har ikke preg av å drive korstog, derfor rapporteres akkurat dette som upassende.

Det er nå laget en tråd med tema mobbing og hersketeknikker diskuteres på en konstruktiv måte. Videre debat om mobbing og hersketeknikker bør foregå der. :)

http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/401128-hersketeknikker-og-mobbing-what-to-do/

Anonymous poster hash: 22279...dd1

Du har tidligere skrevet mange krasse kommentarer til og om "tårnsvale".  Slik vi oppfatter din atferd her på doktoronline, så er det du som oppfører deg upassende i forhold til en annen bruker gang på gang. Dette må du slutte med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er reagert på mobbing og diskriminering av person som har opplevd å bli skadet, og fått en diagnose. Og og at mobbingen/ budskapet ble pakket inn i hersketeknikker som virker usunne og trykker ned. Reaksjonene har kun kommet fordi dette ble gjengitt som et ekspertsvar her inne.

Helt enig at kritikk skal foregå på en saklig, rolig og passende måte. Og det vil det gjøre heretter. :)

Anonymous poster hash: 22279...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har reageret på den brukeren flere ganger. Så bare snev av hersketeknikk her nå, vanskelig å gjennomskue det uten å ha et bredere bilde av brukeren. Så kan skjønne det kan virke forvirrende i denne konteksten.

Anonymous poster hash: 22279...dd1

 

Det er ikke forvirrende i det hele tatt, søk opp innleggene til tårnsvale. Da ser du enkelt og greit hvor få innlegg hun har skrevet. Et av dem (med unntak det ene i denne tråden) var til deg, du vet godt hvilken tråd det var i. Dette var et svar du var uenig i, andre igjen opplevde det som både klokt og velskrevet.

Av en eller annen grunn klarer du ikke slippe dette. Gjenntatte ganger går du til angrep på brukeren tårnsvale, dersom du ønsker eksempler kan jeg hente dem frem til deg. Når du sidestiller det å bli mobbet med å få et svar du er uenig i, har du misforstått grundig. Jeg foreslår at du lar kampsaken din ligge og heller fokuserer på å komme deg videre i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke forvirrende i det hele tatt, søk opp innleggene til tårnsvale. Da ser du enkelt og greit hvor få innlegg hun har skrevet. Et av dem (med unntak det ene i denne tråden) var til deg, du vet godt hvilken tråd det var i. Dette var et svar du var uenig i, andre igjen opplevde det som både klokt og velskrevet.

Av en eller annen grunn klarer du ikke slippe dette. Gjenntatte ganger går du til angrep på brukeren tårnsvale, dersom du ønsker eksempler kan jeg hente dem frem til deg. Når du sidestiller det å bli mobbet med å få et svar du er uenig i, har du misforstått grundig. Jeg foreslår at du lar kampsaken din ligge og heller fokuserer på å komme deg videre i livet.

Beklager forvirringen. Og takk for omtanken. Det er jeg som er TS.

Hersketeknikker handler om hvordan enkelte velger å pakke inn sine budskap, og sees separat fra selve budskapet og dets innhold. :)

Jeg bryr meg ikke.

Når det gjelder selve budskapet så stemmer det at det kunne virke som mobbing, MEN som jeg skrev for en liten stund siden fikk jeg fullstendig fred for dette da jeg så hva budskapet dreid seg om :0)

"Men det ekspertsvaret handler jo om min adferd HER, inne på dol...

Og det kan jeg fint tåle.

Ingen her vet hva jeg har opplevd på modum.

Så da kan de ikke si noe om det heller.

Men min "adferd" her kan sies om, og noen trekker konklusjoner ang det om at overgrepene ikke var reelle.

Sånt er sleivete å si, men ikke så uvanlig.

Hysteriske mødre i barnefordelingssaker blir ikke trodd av retten på at barnefaren misbruker barnet fordi de oppfører seg "hysterisk".

Vet om en ung jente der andre mener hun lyver om overgrep fordi hun oppfører seg så utfordrende og vanskelig.

Det er endel som tenker slik, og slik tårnsvale og resten av dol tenker også.

Så da så....

Anonymous poster hash: 22279...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...