Gå til innhold

sæd, blod urin og kjønnshår


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Jeg tror også fjernkontrollen til tv'n er det mest møkkete stedet på hotellrommet. ;)

 

Æsj, tenk hvor den kan ha vært!

Anonymous poster hash: 2261d...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    9

  • AnonymBruker

    8

  • morsan

    4

  • Bella Dotte

    4

Mest aktive i denne tråden

Plast er ekkelt da. Blir klamt å ligge på.

 

Ja, jeg vil heller ligge på ganmmel sæd enn innpakket i plast. Tross alt. Og det skal være et lag rent laken imellom. Tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har de funnet på hoteller, æsj! :( Har tenkt på det når vi har leid hytter, mye rart som har foregått der. Men hvorfor kan de ikke legge plast uinder lakenet, og bytte det ut hver gang heller?

 

Man dør jo ikke av det men ekkelt er det.

De burde hatt tynne overmadrasser som kunne blitt vasket i maskin. Det samme med dyner. Jeg mener at stuepikene burde vært da forplitet til å bytte dyne eller den tynne madrassen om de så blodflekker. Hvis ikke risikerer du altså å legge deg over et tynt laken som har blodflekk rett under seg som bare er noen timer gammel. Den bloflekker kan ha overlevende HIV virus og hepatittvirus i seg. Har lest at HIV virus kan overleve i opptil 14 dager utenfor kroppen. Det har vært blod på laboratoriebenken som da ble testet. Jeg er sjokkert over at det virkelig er lov å utsette mennesker for en slik risiko. Alle stder folk tar på bør desinfiseres. Alt hår på gulvet bør vekk. Dyner og madrasser som ikke har flekker bør sprayes med madrassrens. Bad og toaletter bør vaskes grundig og med desinfeksjonsmiddel. Litt støv er ikke så farlig. Det gjør heller ikke noe om det er litt slitt her og der. Men RENT og uten smittefare må det være synes jeg.

Anonymous poster hash: 76b30...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De burde hatt tynne overmadrasser som kunne blitt vasket i maskin. Det samme med dyner. Jeg mener at stuepikene burde vært da forplitet til å bytte dyne eller den tynne madrassen om de så blodflekker. Hvis ikke risikerer du altså å legge deg over et tynt laken som har blodflekk rett under seg som bare er noen timer gammel. Den bloflekker kan ha overlevende HIV virus og hepatittvirus i seg. Har lest at HIV virus kan overleve i opptil 14 dager utenfor kroppen. Det har vært blod på laboratoriebenken som da ble testet. Jeg er sjokkert over at det virkelig er lov å utsette mennesker for en slik risiko. Alle stder folk tar på bør desinfiseres. Alt hår på gulvet bør vekk. Dyner og madrasser som ikke har flekker bør sprayes med madrassrens. Bad og toaletter bør vaskes grundig og med desinfeksjonsmiddel. Litt støv er ikke så farlig. Det gjør heller ikke noe om det er litt slitt her og der. Men RENT og uten smittefare må det være synes jeg.

Anonymous poster hash: 76b30...432

 

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde hatt tynne overmadrasser som kunne blitt vasket i maskin. Det samme med dyner. Jeg mener at stuepikene burde vært da forplitet til å bytte dyne eller den tynne madrassen om de så blodflekker. Hvis ikke risikerer du altså å legge deg over et tynt laken som har blodflekk rett under seg som bare er noen timer gammel. Den bloflekker kan ha overlevende HIV virus og hepatittvirus i seg. Har lest at HIV virus kan overleve i opptil 14 dager utenfor kroppen. Det har vært blod på laboratoriebenken som da ble testet. Jeg er sjokkert over at det virkelig er lov å utsette mennesker for en slik risiko. Alle stder folk tar på bør desinfiseres. Alt hår på gulvet bør vekk. Dyner og madrasser som ikke har flekker bør sprayes med madrassrens. Bad og toaletter bør vaskes grundig og med desinfeksjonsmiddel. Litt støv er ikke så farlig. Det gjør heller ikke noe om det er litt slitt her og der. Men RENT og uten smittefare må det være synes jeg.

Anonymous poster hash: 76b30...432

 

Det var da voldsomt. Jeg tror utstyr med blod på blir byttet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt. Jeg tror utstyr med blod på blir byttet ut

 

Det var mye blod i sengene sa de på den testen TV2 tok. Sæd fant de også på flere steder.

Anonymous poster hash: 76b30...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Det har de funnet på hoteller, æsj! :( Har tenkt på det når vi har leid hytter, mye rart som har foregått der. Men hvorfor kan de ikke legge plast uinder lakenet, og bytte det ut hver gang heller?

 

Man dør jo ikke av det men ekkelt er det.

Det beste er å ikke tenke så mye på det. Har aldri blittt syk av å ligge på hotell :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å ikke tenke så mye på det. Har aldri blittt syk av å ligge på hotell :-)

Nei men likevel. På sykehusene har de jo plast på sengene, sånn tykk plast. Det kunne de hatt så kunne de vasket av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som ellers er ganske god på bekymring, har aldri reflektert over hvor skittent det kan være under overflaten på hotellrom. Tar ingen spesielle forbehold. Det har jeg planer om å fortsette med  :D

 

Jeg så programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Nei men likevel. På sykehusene har de jo plast på sengene, sånn tykk plast. Det kunne de hatt så kunne de vasket av den.

Jeg sier som Bella Dotte. Jeg vil heller ligge på sæd enn å ligge på plast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som Bella Dotte. Jeg vil heller ligge på sæd enn å ligge på plast :)

Ok jeg vil heller ligge på plast enn sæd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var mye blod i sengene sa de på den testen TV2 tok. Sæd fant de også på flere steder.

Anonymous poster hash: 76b30...432

 

 

De fant overraskende mye blod i sengene, altså...

 

Kanskje noe av det var mensblod. Vet hvor fort gjort det er å mense ned en seng. Og blod er ikke farlig så lenge man ikke har smittsomme sykdommer og smittestoffet trenger inn gjennom sår, rifter eller slimhinne i mottaker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som stuepike og vi har tynne overmadrasser i sengene som vi vasker når vi finner blod og andre ting

Sjefen kom i dag å sa at vi må være mere effektive. Ikke ett ord om at vi kansje kan få litt mindre rom hver dag og bedre tid på rommene. Typisk...

Anonymous poster hash: dd7e7...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noe av det var mensblod. Vet hvor fort gjort det er å mense ned en seng. Og blod er ikke farlig så lenge man ikke har smittsomme sykdommer og smittestoffet trenger inn gjennom sår, rifter eller slimhinne i mottaker...

Hehe, jojo - det meste var nok mensblod... Jeg synes ikke det er noe mindre grisete enn om det skulle ha vært rent blod... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jeg vil heller ligge på plast enn sæd...

Hei!

Akkurat det skulle jeg skrive også.

Med gode moderne høyteknologiske materialer er det uproblematisk å lage en behagelig barriere mellom meg og et feks urenslig menneske før meg.

Jeg ville foretrukket å overnatte i en "cyberspacehotel", med det mener jeg myk desinfisert og trygt sovested, uten fornemmelse av gammel historikk. Sånne sovekrybber man ser på siencefiction filmer ,minimalistiske og lette og holde rene.

Jeg legger meg aldri på en hotelseng, før jeg fjerner det ekle overtrekket, som ikke er vasket, jeg legger meg på rene laken, og holder det såkalte pene sengetrekket langt borte,

Jeg vil nok fortsette med det, men fra nå av vil jeg be om ekstra laken, jeg liker ikke flekker, og ikke heller tanken på flekker, på en madrass. Jeg fant flekk på en madrass her, vi kastet den, da jeg misliker flekker, senger skal ha overmadrasser som kan vaskes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best å sove hjemme.

 

Vi må ikke bli helt hysteriske heller.  Noe tåler vi. Det er et forhåpentligvis rent laken mellom den som sover og madrassen.  Jeg går ut fra de ville funnet rester av forskjellig i hjemmene våre også hvis de hadde testet alle steder.  Men det føles jo litt bedre å sove i sin egen dritt da, enn andres.

 

Sengeteppe som sjelden vaskes kunne jeg godt klart meg uten, og jeg kommer til å tenke meg om hvis jeg tar i fjernkontrollen.

 

Men handlevognene er jo også testet og der var det også ganske ille.  Så er det å få skjært brødet da, etter å ha kjørt rundt med handlevognen og fått allslags dritt på hendene.  Det beste er å ikke vite, og når vi får vite så får vi bare tenke på at noe tåler vi hvis det ikke er dødelige sykdommer det er snakk om da. Og holde oss til normal sunn renslighet. 

Endret av eller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...