Gå til innhold

sæd, blod urin og kjønnshår


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Best å sove hjemme.

 

Vi må ikke bli helt hysteriske heller.  Noe tåler vi. Det er et forhåpentligvis rent laken mellom den som sover og madrassen.  Jeg går ut fra de ville funnet rester av forskjellig i hjemmene våre også hvis de hadde testet alle steder.  Men det føles jo litt bedre å sove i sin egen dritt da, enn andres.

 

Sengeteppe som sjelden vaskes kunne jeg godt klart meg uten, og jeg kommer til å tenke meg om hvis jeg tar i fjernkontrollen.

 

Men handlevognene er jo også testet og der var det også ganske ille.  Så er det å få skjært brødet da, etter å ha kjørt rundt med handlevognen og fått allslags dritt på hendene.  Det beste er å ikke vite, og når vi får vite så får vi bare tenke på at noe tåler vi hvis det ikke er dødelige sykdommer det er snakk om da. Og holde oss til normal sunn renslighet. 

 

Det beste er da å skjære brødet hjemme. Fatter ikke hvorfor folk bruker den møkkete skjæremaskinen i butikken.

Anonymous poster hash: 2261d...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    9

  • AnonymBruker

    8

  • morsan

    4

  • Bella Dotte

    4

Mest aktive i denne tråden

 

Det beste er da å skjære brødet hjemme. Fatter ikke hvorfor folk bruker den møkkete skjæremaskinen i butikken.

Anonymous poster hash: 2261d...034

 

Jeg gjør det, og er langt fra alene.  Jeg har aldri vært hysterisk, men holder meg til normal renslighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jojo - det meste var nok mensblod... Jeg synes ikke det er noe mindre grisete enn om det skulle ha vært rent blod... 

 

Definer rent i denne sammenhengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Best å sove hjemme.

 

Vi må ikke bli helt hysteriske heller.  Noe tåler vi. Det er et forhåpentligvis rent laken mellom den som sover og madrassen.  Jeg går ut fra de ville funnet rester av forskjellig i hjemmene våre også hvis de hadde testet alle steder.  Men det føles jo litt bedre å sove i sin egen dritt da, enn andres.

 

Sengeteppe som sjelden vaskes kunne jeg godt klart meg uten, og jeg kommer til å tenke meg om hvis jeg tar i fjernkontrollen.

 

Men handlevognene er jo også testet og der var det også ganske ille.  Så er det å få skjært brødet da, etter å ha kjørt rundt med handlevognen og fått allslags dritt på hendene.  Det beste er å ikke vite, og når vi får vite så får vi bare tenke på at noe tåler vi hvis det ikke er dødelige sykdommer det er snakk om da. Og holde oss til normal sunn renslighet. 

Jeg skjærer opp brødet med skjæremaskin og har aldri tenkt på at det skulle være urenslig, men du har jo rett i det du skriver. Jeg velger likevel ikke å tenke på dette heller. Det er få ting man kan gjøre hvis man skal gå rundt å tenke slik. Kan ikke ta bussen til og fra jobb en gang. Nei, tror man holder seg friskest ved å la være å tenke på alt dette :-) Jeg har to forkjølelser i året og det kan jeg leve med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjærer opp brødet med skjæremaskin og har aldri tenkt på at det skulle være urenslig, men du har jo rett i det du skriver. Jeg velger likevel ikke å tenke på dette heller. Det er få ting man kan gjøre hvis man skal gå rundt å tenke slik. Kan ikke ta bussen til og fra jobb en gang. Nei, tror man holder seg friskest ved å la være å tenke på alt dette :-) Jeg har to forkjølelser i året og det kan jeg leve med :-)

Jeg har nå hørt at det er de mest hysteriske som blir mest syke.  Jeg vet ikke om det stemmer, men jeg tror vi bare har godt av litt bakterier så lenge det ikke er noen vi kan bli alvorlig syk av.  Men når de har forstørret disse bakteriene på tv skjermen, så er det jo klart at det kan føles litt ekkelt etterpå.  Akkurat som det er å gå og legge seg rett etter at de har vist store kravlende midd på tv skjermen som alle har i sengen. 

 

Det nytter ikke å være hysterisk. Vi har det overalt. Jeg har holdt meg til normal og sunn renslighet så langt. Ihvertfall så lenge det ikke oppstår noe som gjør at jeg må tenke annerledes. Farligere bakterier eller sykdom som gir kraftig nedsatt immunforsvar.

Endret av eller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...