Gå til innhold

Vel og bra med "vellykka" som skriver om problemer, men...


Health Freak

Anbefalte innlegg

Den går ut på at man skal helle en bøtte med isvann over seg selv, feste det til kamera og publisere det på fb. Hver sin form for moro. 

 

Du har jo på en måte mista poenget litt da.... bakgrunnen for kampanjen er å samle inn penger til ALS og sette fokus på ALS, som er en fryktelig sykdom.

 

Hvis du allerede visste det og likevel velger å skrive det du skriver synes jeg du burde tenke deg om.

Hvis ikke, så er det sånt som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Health Freak

    17

  • DexterMorgan

    7

  • Gondor

    5

  • AnonymBruker

    4

Mest aktive i denne tråden

Du har jo på en måte mista poenget litt da.... bakgrunnen for kampanjen er å samle inn penger til ALS og sette fokus på ALS, som er en fryktelig sykdom.

 

Hvis du allerede visste det og likevel velger å skrive det du skriver synes jeg du burde tenke deg om.

Hvis ikke, så er det sånt som skjer :)

 

Uff nei, det ante jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo på en måte mista poenget litt da.... bakgrunnen for kampanjen er å samle inn penger til ALS og sette fokus på ALS, som er en fryktelig sykdom.

 

Hvis du allerede visste det og likevel velger å skrive det du skriver synes jeg du burde tenke deg om.

Hvis ikke, så er det sånt som skjer :)

 

Tror de færreste bryr seg om saken (desverre) de vil bare ha "likes" på sine tullete videoer -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk flest er ganske dumme.

 

Det du sier her, er vel egentlig at du tror du er smartere enn gjennomsnittet. Siden intelligens er noe som må måles i forhold til noe annet. I forhold til deg er kanskje "folk flest" dumme, men i forhold til snittet så er bare 50% dumme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de færreste bryr seg om saken (desverre) de vil bare ha "likes" på sine tullete videoer -_-

 

Saken har jo fått oppmerksomhet. De har samlet inn penger.

 

Så... har det egentlig noe å si?

 

Men du har nok rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken har jo fått oppmerksomhet. De har samlet inn penger.

 

Så... har det egentlig noe å si?

 

Men du har nok rett :)

Jada er helt greit altså blir jo mer publisitet for hver som henger på uansett, bare synes alt på fb blir for falskt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at jeg har en IQ på rundt 80.

 

Huffda. Ja, den IQen... huff huff.

 

Nei, ærlig talt... IQ har da ingen anvendelser for å avgjøre hva slags muligheter enkeltindivider har, med mindre det er totalt alvorlig...

 

Tror de færreste bryr seg om saken (desverre) de vil bare ha "likes" på sine tullete videoer -_-

 

Mener du at jeg poster masse her uten å bry meg, men bare vil ha positive kommentarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffda. Ja, den IQen... huff huff.

 

Nei, ærlig talt... IQ har da ingen anvendelser for å avgjøre hva slags muligheter enkeltindivider har, med mindre det er totalt alvorlig...

 

 

Mener du at jeg poster masse her uten å bry meg, men bare vil ha positive kommentarer?

 

Hvorfor er vi ellers her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda. Ja, den IQen... huff huff.

 

Nei, ærlig talt... IQ har da ingen anvendelser for å avgjøre hva slags muligheter enkeltindivider har, med mindre det er totalt alvorlig...

 

 

Mener du at jeg poster masse her uten å bry meg, men bare vil ha positive kommentarer?

Nei, jeg snakket om fjæsboka og den kampanjen der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er vi ellers her?

 

Fordi vi blir sinte når folk snakker om IQ? Adferdsproblemer.

 

Nei, jeg snakket om fjæsboka og den kampanjen der

 

Åja, trodde du spilte et subtilt spill jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi blir sinte når folk snakker om IQ? Adferdsproblemer.

 

 

Åja, trodde du spilte et subtilt spill jeg.

 

Svært så negative tanker du har om meg da :( Jeg er snill og grei jeg, nesten alltid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært så negative tanker du har om meg da :( Jeg er snill og grei jeg, nesten alltid ;)

 

Nei, det er meg selv jeg har negative tanker om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artisten Lene Marlin skrev forleden en kronikk i Aftenposten om psykiske problemer, som har høstet mye oppmerksomhet og godord:

 

http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/Jeg-ville-ikke-leve-lenger-7688318.html

 

Etter hva jeg registrerer har det de siste åra vært mye lignende å lese.

 

Jeg syns det er kjempefint at "vellykka" skriver om psykiske problemer - det viser at hvem som helst kan slite, man trenger ikke være "taper" selv om man sliter.

 

Men jeg er ikke vellykka. Så jeg sitter her og føler at jeg bare har sløst vekk de mulighetene jeg hadde.

 

Men ingen vil vel lese om folk som bare sløser vekk mulighetene sine. Det er noe folk ser ned på. Det er ikke interessant. Så man føler seg vel helt på bunnen av samfunnet.

Det er mye lettere for vellykka å stå fram om sine problemer. Særlig hvis de viser at de har kommet seg ovenpå igjen. Hvem vil vel høre om dem som har fått ødelagt livet sitt av psykisk lidelse? Jeg har inntrykk av at det som har nyhetsverdi er å høre om folk som har vært langt nede og som har kommet seg opp igjen. Luksusfellen er et eks på dette og slankeprogrammer. De som ikke greier å komme seg opp igjen er ikke av interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...