AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Hvis en kjekk mann - i sin beste alder og med draget på hjemmebane - flere ganger har dratt til thailand og kjøpt seg en langt yngre "kjæreste" for 3-4 uker, er det et dårlig tegn? Kan det bety at han har et slags kontrollbehov? VIl gjerne ha svar fra menn. Anonymous poster hash: 40614...d89 0 Siter
ISW Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Etter min mening (nå mener jeg ikke å trakassere eller rakke ned på noen) så er det å finne seg noen fra Thailand ofte et tegn på at man ikke klarer å håndtere en norsk jente. En norsk jente vil ofte stille krav til mannen, der en jente fra Thailand oftere kun er tilfreds med å ha funnet seg en mann fra den vestlige verden. Flere av de jeg kjenner til som har gått denne veien, foretrekker en jente som holder kjeft, serverer øl og har sex med vedkommende, som sagt uten å stille så mange spørsmål. Jeg synes dette er veldig trist for jenta. 0 Siter
Health Freak Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Kontrollbehov trenger det kanskje ikke være, men hvis det er at han syns det er lettvint med disse "forholdene", og strevsomt med "norske", så tyder kanskje det på at han er grunn følelsesmessig og sosialt. Sjarmerende ytre, egentlig så kjedes han av andres følelser. Perhaps. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Høres ut som han liker sex og ikke liker alt maset til kvinnfolk like mye 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Jeg synes det er et dårlig tegn at han kjøper seg prostituerte. Jeg har i mitt lange liv snublet over noen veldig få som har kjøpt prostituerte og forteller om det. Det er to kategorier: 1. Pensjonerte sjømenn som drikker seg drita på byen. To ganger har jeg vært utsatt for betroelser fra sånne typer. Det foregikk ting på 60-70 tallet. 2. Vanlige menn som ikke ser problemet med å "leve livet" når man er på jobbtur i øst-europa. Kjenner 2-3 sånne ganske godt. Kategori 1 synes jeg synd på. Kategori 2 er ikke slemme eller kontrollerende. Jeg vet egentlig ikke hva som feil med dem, men de mangler i alle fall stil. 0 Siter
ISW Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 (endret) Jeg vet egentlig ikke hva som feil med dem, men de mangler i alle fall stil. Jeg mener at feilen med dem er at de har null respekt for jenter. De kjøper sex som en vare fordi de kan, og for å vise sin materielle overlegenhet. Jeg har aldri skjønt vitsen med å kjøpe sex. Hvis man legger så lite i det at man er villig til å betale for det, så kan man like gjerne bruke høyrehånden. Gratis er det også, og langt mindre etisk ukorrekt. Endret 4. september 2014 av issomethingwrong 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Etter min mening (nå mener jeg ikke å trakassere eller rakke ned på noen) så er det å finne seg noen fra Thailand ofte et tegn på at man ikke klarer å håndtere en norsk jente. Eventuelt man er ikke attraktiv nok for kresne norske jenter.Anonymous poster hash: 7c8ac...dc8 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Jeg har aldri skjønt vitsen med å kjøpe sex. Hvis man legger så lite i det at man er villig til å betale for det, så kan man like gjerne bruke høyrehånden. Gratis er det også, og langt mindre etisk ukorrekt. Det er ikke uetisk å kjøpe sex, kun dersom det er noen form for tvang/ingen andre alternativer for kvinnene. Men ofte er det jo mer eller mindre tvang for disse kvinnene og slik vil det fortsette å være til det blir kontrollerte former. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Det er ikke uetisk å kjøpe sex, kun dersom det er noen form for tvang/ingen andre alternativer for kvinnene. Men ofte er det jo mer eller mindre tvang for disse kvinnene og slik vil det fortsette å være til det blir kontrollerte former. En slags tvang er det alltid.Anonymous poster hash: 7c8ac...dc8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.