Gå til innhold

Ikke en bra hverdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ikke tråden du snakket om kom ikke opp på google eller på DOL sitt eget søk, men uansett det er en ekstremt vanlig "skrivefeil" så sier ikke så alt for mye

Det kan være "humor" også.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Health Freak

22

• slabbedask

8

• DexterMorgan

8

• gråstein

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, hvordan kan det ha seg at slabbedask og Dexter alltid er pålogget samtidig ? 

Det har ikke jeg lagt merke til. Derimot er det er par andre typer som alltid er innlogget samtidig. Jeg sier ikke mer...

Skrevet

Merkelig... her om dagen, eller var det i går, så var det en anonym som også brukte muffins og ikke det korrekte "muffens"...

Han sa også det var noe "muffins" her...

Så er spørsmålet: to eller ett troll?

Sannsynligvis mange.

Skrevet

Det er bare ett troll, men det har to hoder, som er brødre men rake motsetninger i uttrykksform.

Skrevet

Du er nå morsom da, og litt søt og. Hvem det nå enn er du er. Jeg vet bare at dere har asperger/schzoid og er codemonkey...

Skrevet

Du er nå morsom da, og litt søt og. Hvem det nå enn er du er. Jeg vet bare at dere har asperger/schzoid og er codemonkey...

Multiple personality kanskje, med hurtige svingninger

Skrevet (endret)

Det er bare ett troll, men det har to hoder, som er brødre men rake motsetninger i uttrykksform.

Du glemmer en ting, slabbedask trykker alltid på "anonym" når han skal "trolle", så offisielt så er ikke slabbedask et troll ;) Og det er aldri noen som skjønner at det er han når han er anonym for han har ikke særtrekk og vanlige kommentarer som gjør at alle skjønner hvem det er :ph34r:

Endret av DexterMorgan
Skrevet

Det er da ikke nicks som er troll, det er personen bak... men samme for meg, har ærlig talt aldri brydd meg om det, det er ikke noe sinnatroll "lizzm"

Skrevet

Nå må "dere" roe dere ned gutter før det tar helt av.

Skrevet

sur kjerring. Party-pooperen som låser enhver hygge-tråd. :-)

Skrevet

Merkelig hvor lang tid det tok å bytte vpn nå... eller hvordan du gjør det. :-) Kanskje du har en hel klynge med maskiner du har kapret...

Eller at det ble frodigere beite et annet sted, hihi :-)

Skrevet

Hvis det brenner kaldt i kroppen og man blir kraftløs, og det det kjennes ut som noe i hjernen beveger på seg, har man angst da? Vet ikke hva som er hva jeg, merkelig nok.

Skrevet

Hvis det brenner kaldt i kroppen og man blir kraftløs, og det det kjennes ut som noe i hjernen beveger på seg, har man angst da?

Ja, men husk at det bare er å ta seg sammen!!!!!

Skrevet

Ja, men husk at det bare er å ta seg sammen!!!!!

Er da ikke skjerpende, er mer som å ha feber

Skrevet (endret)

Er da ikke skjerpende, er mer som å ha feber

Nettopp. Jeg bare refererte hva som ble skrevet i en annen tråd.

Jeg har aldri forstått at angst skal være "skjerpende". Mulig man da snakker om "sommerfugler i magen". Angst er lammende, og kan gjøre at man føler seg syk. Virkelig syk.

Endret av gråstein
Skrevet

Er nok ulike former for angst, antar jeg. Ulike typer. Sånn jeg er nå minner ingenting om høydeskrekk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...