Gå til innhold

Hvilken veggfarge har du på soverommet?

Anbefalte innlegg

Jeg har helt hvit, men ifølge en artikkel her på nettet kan det gi søvnproblemer. Noen som har opplevd det og funnet ut at det hjalp å skifte farge? Jeg sliter med søvnen, men tenker at det skyldes andre ting. Hva tenker du? Og hvilken farge har du? Er du fornøyd med veggfargen? Jeg har et lite soverom og tenker at en annen farge enn hvit vil forminske rommet. Hva mener du?

Fortsetter under...

Jeg har helt hvit, men ifølge en artikkel her på nettet kan det gi søvnproblemer. Noen som har opplevd det og funnet ut at det hjalp å skifte farge? Jeg sliter med søvnen, men tenker at det skyldes andre ting. Hva tenker du? Og hvilken farge har du? Er du fornøyd med veggfargen? Jeg har et lite soverom og tenker at en annen farge enn hvit vil forminske rommet. Hva mener du?

Mørkegrønt. Ja, jeg er fornøyd.

Hvis du ligger og leser eller stirrer på veggene med skarpt taklys på i lang tid før du sovner kan det vel være at veggene reflekterer så mye lys at du sliter med å bli trøtt, men jeg antar at de fleste har smålamper og ikke lysrør i taket på soverommet og ikke glor på veggene i lang tid. Du sitter kanskje med pc'n i fanget til langt ut på kvelden? Slikt lys kan surre til søvnen.

Annonse

Helt fra jeg kjøpte en sovemaske til å ha over øynene, som gjør det helt mørkt, sover jeg som en stein. Det tok et par netter å venne seg til dem. Jeg pleide å ha probl.med innsovning samt tidlig oppvåkning når det ble lyst utenfor.

Verst for søvnen er tv og dataskjermer rett før leggetid. Bør skrus av en time før leggetid!

Anonymous poster hash: bb191...559

Helt fra jeg kjøpte en sovemaske til å ha over øynene, som gjør det helt mørkt, sover jeg som en stein. Det tok et par netter å venne seg til dem. Jeg pleide å ha probl.med innsovning samt tidlig oppvåkning når det ble lyst utenfor.

Verst for søvnen er tv og dataskjermer rett før leggetid. Bør skrus av en time før leggetid!

Anonymous poster hash: bb191...559

Litt rart å ha sovemasken over øynene og ikke over vinduet, litt bakvendt, men er man vant til det så er det jo greit. Jeg sitter på datan hele dagen inkludert rett før leggetid og har aldri vært noe problem for meg

Annonse

Nå har vi helt lyse vegger (tapet) med svakt mønster i noe beigeliknende, kan bare ane mønsteret. Hvite gardiner. I det forrige soverommet hadde vi kaffe latte farge på veggen (altså litt mørkere) med kirsebærfargede lister og skyvedørsgarderobe og beige gardiner. Soverommet før der igjen var mørkerødt med mørkeblå gardiner.

Jeg sover som en stein uansett, og sovner som regel i løpet av 5 minutter. Har ingenting å si om jeg har sett TV, lest eller vært på mobilen rett før legging. Hvis jeg og mannen har kranglet eller er uenige om noe viktig, kan jeg derimot ha litt trøbbel med å sovne ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...