Gå til innhold

Hvor mye lån kan jeg ha / hvor mye kan jeg få?

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Herlig!! :-) :-) Nå ble jeg glad på dine vegne!

Rett før jeg leste dette tenkte jeg akkurat på hvor heldig jeg er som bor der jeg bor, og at jeg i fjor på disse tider levde nomadetilværelse mellom huset og venninnes leilighet. Eie alene er TOPP!!

Ja, det blir topp å eie alene. Leiligheten er liten, men den er veldig fin med en kjempeutsikt. Både landlig og sentrumsnær, så kan ikke ha det bedre :-)

Fortsetter under...

Ja, det blir topp å eie alene. Leiligheten er liten, men den er veldig fin med en kjempeutsikt. Både landlig og sentrumsnær, så kan ikke ha det bedre :-)

Så fint at det ordner seg! Håper det går bra på jobbfronten også.

Nicklusheletida

Så fint at det ordner seg! Håper det går bra på jobbfronten også.

Takk for det. Jeg fikk litt mye å ta tak i på en gang nå, så dette ble utsatt litt da det er umulig for meg å ta så mange telefoner i arbeidstiden og det gir ikke noe godt inntrykk å starte ny jobb hvis jeg bare skal sitte i private telefoner hele tiden :-) Tenkte jeg skulle være ute i jobb med det samme slik at jeg hadde to inntekter og større mulighet for å kjøpe ut x-en om ett års tid. Men så ender det med at jeg kjøper han ut allerede nå  :D

Slik det nå ble, så passet det utmerket med noen fridager nå. Jeg får tatt tak i mye, jeg har vært til legen og tatt tak i flere småting som tidligere bare ble med tanken. Det er magen min, jeg skal ta ny beinskjørhetstest, jeg må til gynekolog og det har jeg ikke vært på 13 år.  Jeg skal også fjerne noen fettkuler. Bare småting og slike ting jeg bare har utsatt.  I morgen skal jeg til tannlegen.

Så gjelder å få satt i gang badet.

Etter dette skal jeg ordne meg ny jobb. Moren min sa i går : Du er så flink til å snu deg rundt og få ordnet opp i ting. Det stemmer ikke helt. Jeg er det først når jeg MÅ. Da får jeg fart meg  :P

Å for en god nyhet! :) Krysser fingre for at han ikke stikker kjepper i hjulene på noe vis nå!

Takk for det. Jeg fikk litt mye å ta tak i på en gang nå, så dette ble utsatt litt da det er umulig for meg å ta så mange telefoner i arbeidstiden og det gir ikke noe godt inntrykk å starte ny jobb hvis jeg bare skal sitte i private telefoner hele tiden :-) Tenkte jeg skulle være ute i jobb med det samme slik at jeg hadde to inntekter og større mulighet for å kjøpe ut x-en om ett års tid. Men så ender det med at jeg kjøper han ut allerede nå  :D

Slik det nå ble, så passet det utmerket med noen fridager nå. Jeg får tatt tak i mye, jeg har vært til legen og tatt tak i flere småting som tidligere bare ble med tanken. Det er magen min, jeg skal ta ny beinskjørhetstest, jeg må til gynekolog og det har jeg ikke vært på 13 år.  Jeg skal også fjerne noen fettkuler. Bare småting og slike ting jeg bare har utsatt.  I morgen skal jeg til tannlegen.

Så gjelder å få satt i gang badet.

Etter dette skal jeg ordne meg ny jobb. Moren min sa i går : Du er så flink til å snu deg rundt og få ordnet opp i ting. Det stemmer ikke helt. Jeg er det først når jeg MÅ. Da får jeg fart meg  :P

Veldig hyggelig å høre! :)

Nicklusheletida

Veldig hyggelig å høre! :)

Takk for det :-) Blir en befrielse og jeg slipper mer mas om at jeg skal betale renter på lånet hans eller betale han husleie :-)

Kan nesten ikke tro at jeg nå skal eie den alene  :D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...