Gå til innhold

Har du slått på strømmen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Health Freak

15

• AnonymBruker

7

• morsan

6

• tonie

5

Har du slått på strømmen? Har vinduet oppe om natten, så blir kjølig. Men er for tidlig...

Når kommer du til å skru på?

Ligger egentlig og fryser, men. Er dyrt. Kjedelig ting å bruke penger på...

Har hatt litt varme på om dagene, men i dag var det sol så det varmer godt :)

Her og. Men må ha for gardinene for det er noen som jobber utenfor. Ekkelt å våkne av at noen jobber utenfor... hva tenker de om meg...

Det er nok deg de tenker på hele dagen, hvem har viktigere ting å bruke tankene sine på lizzom

Annonse

Her og. Men må ha for gardinene for det er noen som jobber utenfor. Ekkelt å våkne av at noen jobber utenfor... hva tenker de om meg...

Ikke gøy når noen er rett utenfor vinduet nei, hadde nok tatt for gardinene jeg og da. Ellers er de sikkert opptatt med jobben de gjør.

Det er nok deg de tenker på hele dagen, hvem har viktigere ting å bruke tankene sine på lizzom

Ingen liker snyltere, for det er smertefullt å jobbe. Det med at de er glad i jobben og vil jobbe er bare humbug. Folk vil helst tilbringe formiddagen i sengen.

Har du slått på strømmen? Har vinduet oppe om natten, så blir kjølig. Men er for tidlig...

Når kommer du til å skru på?

Ligger egentlig og fryser, men. Er dyrt. Kjedelig ting å bruke penger på...

Lukk vinduet da. Jeezz.

Nei, jeg gidder ikke slå på strømmen når det er 24 grader inne.

Anonymous poster hash: 68d7d...c21

Strømmen er jo på hele året. :) Men varmeovnene er ikke skrudd pågen! enda nei, ikke hos meg - det er 25 grader inne samme om verandadøra står oppe hele ettermiddagen! Sånn er det å bo i en gammel murblokk som holder på all varmen den har oppmagasinert i sommer. :)

Hos kjæresten, som bor i et trehus fra slutten av 80-tallet derimot, der går varmepumpa ja, ellers blir det bare 17-18 grader på stua og det er for kaldt.

Annonse

Ingen liker snyltere, for det er smertefullt å jobbe. Det med at de er glad i jobben og vil jobbe er bare humbug. Folk vil helst tilbringe formiddagen i sengen.

Jeg er så heldig at jeg har en jobb jeg er glad i. Selv om sengen kan være mest fristende når vekkeklokken ringer kl 6, så frister det ikke å bruke mesteparten av livet i sengen.

Selv om sengen kan være mest fristende når vekkeklokken ringer kl 6, så frister det ikke å bruke mesteparten av livet i sengen.

Bare der og da... så angrer man etterpå. Akkurat som man angrer på posen med potetgull...

Jeg er så heldig at jeg har en jobb jeg er glad i. Selv om sengen kan være mest fristende når vekkeklokken ringer kl 6, så frister det ikke å bruke mesteparten av livet i sengen.

Du er heldig.

Anonymous poster hash: 3233f...cda

Du fikk sikker professionell hjelp til denne tøffe prosessen?Anonymous poster hash: 3233f...cda

Jeg har hatt støtte og hjelp i en periode av prosessen, men ikke til prosessen. Egentlig har jeg vært glad i alle jobbene mine, men det var for ustabilt, så jeg ble syk.

Jeg har gulvvarme i første etasje, og den ble skrudd av tidlig i mai engang. Ikke satt på ennå. Panelovner i annen etasje har vært av lenger.

Varmen på badet ble nok ikke slått av før kaninen gang, og kom på igjen i august en gang.

I dag ble jeg litt frossen etter å ha sittet ute og fyrte på prisen og det ble altfor varmt! Måtte lufte. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...