Gå til innhold

Lot baby krabbe langs kanten for Preikestol bilde

Anbefalte innlegg

En mann ble svært opprørt på vei opp til Preikestolen da han så en familie ta bilde av en baby som krabbet langs et bratt stup.

– De la babyen ned helt ute ved kanten og gikk tilbake noen skritt så de kunne ta bilder av babyen med Preikestolen som bakgrunn, sier turgåer Fred Sirevåg til NTB

http://www.t-a.no/nyheter/article10126495.ece

Hva mener dere? Uansvarlig av foreldrene?

Anonymous poster hash: 3aed9...513

Fortsetter under...

Ja, jeg synes det var helt på trynet uansvarlig, en sånn liten tass kan være utrolig kjapp selv når han krabber. Men det er jo en del utenlandske turister som ikke har snøre på hva natur - og spesielt fjell - dreier seg om, det har jo vist seg gang på gang. De valser jo utenfor sperringer og får kalvende isbreer i hodet rett foran ungene sine og greier.

Ja, jeg synes det var helt på trynet uansvarlig, en sånn liten tass kan være utrolig kjapp selv når han krabber. Men det er jo en del utenlandske turister som ikke har snøre på hva natur - og spesielt fjell - dreier seg om, det har jo vist seg gang på gang. De valser jo utenfor sperringer og får kalvende isbreer i hodet rett foran ungene sine og greier.

Det er også noen norske "ekstremsportforeldre" som er har et vel avslappet forhold til fjell.

Hva mener dere? Uansvarlig av foreldrene?

Anonymous poster hash: 3aed9...513

Ja, den risikoen hadde jeg aldri tatt. 

De derre bildegreiene går over alle støvleskaft.  Gubben og jeg var på en gammel borgruin i sommer, der man kan klatre på murene og komme ganske høyt opp.  Det var andre turister der, men ikke spesielt fullt.  Likevel tok det en evighet å komme opp dit vi ville, fordi folk hele tiden stiller seg opp midt i traseen og tar selfie. 

Før gikk man et skritt til siden og tok bilder av et motiv, det er visst over og ut.  Ja, jeg er eldgammel :angry:   

Annonse

Ja, den risikoen hadde jeg aldri tatt. 

De derre bildegreiene går over alle støvleskaft.  Gubben og jeg var på en gammel borgruin i sommer, der man kan klatre på murene og komme ganske høyt opp.  Det var andre turister der, men ikke spesielt fullt.  Likevel tok det en evighet å komme opp dit vi ville, fordi folk hele tiden stiller seg opp midt i traseen og tar selfie. 

Før gikk man et skritt til siden og tok bilder av et motiv, det er visst over og ut.  Ja, jeg er eldgammel :angry:   

Er så utrolig enig med deg. Disse bildegreiene på facebook har tatt helt av. Er så lei av bilder at jeg sjelden orker inn på FB.

Anonymous poster hash: ce346...90d

Selvfølgelig er det uansvarlig, det er en av de tingene det faktisk ikke er noe poeng i å diskutere... Det ER det bare!

Jakten på det perfekte bilde å legge ut på alskens app'er og gudene vet hva, fører til nettopp dette - man tar større og større sjanser, og klart man skal ta sjanser med babyen også! Det er virkelig ikke alle som burde få lov til å bli foreldre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...