Gå til innhold

Er dette mistenksomhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann sa en gang han trodde Han var homofil en tung periode i livet.. i etterkant sagt dette er tull. Vet han hadde nær relasjon til en mann på denne tiden. De sender hverandre tekstmeldinger m alkohol innabords og snakker mye om sin kroppslige form. Idrettsinteresserte mer enn normalt begge.Jeg trodde han når han sa han ikke har vært homofil , men det gnager i meg..tidlig i vårt forhold spurte han om jeg ble med på noe seksuelt jeg fikk aversjon av.. Jan presset meg absolutt ikke.På det tidspunktet lot jeg han få lov siden x hadde fått lov- ville være åpen for hand lyster. Funket imidlertid ikke og vi ga oss.Blir kvalm av å tenke på dette. Han sier jeg er gal som fikserer på dette nå så lang tid etter. Kommer opp av og til. Lever jeg kanskje på en løgn?

Anonymous poster hash: fe77b...541

Skrevet

Det er ikke vanskelig å å gjette hva dere gjorde i senga. Det betyr ingen ting i forhold til hans seksuelle orientering. Jeg er litt enig med mannen din i at du bør legge det bak deg siden det var et helt frivillig eksperiment som dere gav opp.

Det er rart å si til kona at man kanskje er homo uten at det ligger noe bak.  Blir han skikkelig, lidenskapelig tent av deg? Hvis ikke tror jeg han er bifil eller homo. Hvis han er homo har han i levd på en verre løgn enn deg. Han kan være veldig glad i deg allikevel, så alt er ikke løgn.

Skrevet

Det er ikke vanskelig å å gjette hva dere gjorde i senga. Det betyr ingen ting i forhold til hans seksuelle orientering. Jeg er litt enig med mannen din i at du bør legge det bak deg siden det var et helt frivillig eksperiment som dere gav opp.

Det er rart å si til kona at man kanskje er homo uten at det ligger noe bak. Blir han skikkelig, lidenskapelig tent av deg? Hvis ikke tror jeg han er bifil eller homo. Hvis han er homo har han i levd på en verre løgn enn deg. Han kan være veldig glad i deg allikevel, så alt er ikke løgn.

lidenskap et av våre sterke kort, selv om jeg ikke orker mye fortiden.. Han sa dette når vi akkurat var blitt kjærester, han over 30 med masse erfaring. Jeg 22(!) uten. Derimot vanvittig forelsket ( jeg) i en skjønn mann. Det tok litt tid før han tok av.. Tenker at har han slike sider så undertrykker han dem.

Anonymous poster hash: fe77b...541

Skrevet

Ok. Kanskje like greit at du legger vekk denne bekymringen. Det er jo aksepterert og trendy at noen heterofile jenter har lesbiske fantasier, så kanskje det ikke er verdens undergang om en mann også har noen rare fantasier i en tung periode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...