Gå til innhold

Sverige er ikke hva det en gang var

Anbefalte innlegg

Jeg mener grensene bør stenges før alt går til helvete. Neste gang skal jeg stemme Stopp Innvandringen.

Anonymous poster hash: c3edb...aed

Jeg stemte på FRP fordi jeg trodde (vel trodde egentlig ikke men hadde et lite håp om at de ville redusere innvandringen noe ihvertfall) men ser ut som jeg må finne et nytt parti -_- Aldri hørt om det partiet men får google det

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

23

• Health Freak

17

• DexterMorgan

6

Mest aktive i denne tråden

Jeg stemte på FRP fordi jeg trodde (vel trodde egentlig ikke men hadde et lite håp om at de ville redusere innvandringen noe ihvertfall) men ser ut som jeg må finne et nytt parti -_- Aldri hørt om det partiet men får google det

Jeg skal stemme "Øk Uføresatsene".

Dessverre ble de nedlagt i 1997, og slått sammen med Hvit Valgallianse som senere ble til 

NasjonalAlliansen. Som så ble nedlagt i 2006. Så vi har altså intet valg hvis vi ønsker en ny innvandringspolitikk. 

Anonymous poster hash: c3edb...aed

Health Freak, on 15 Sept 2014 - 23:56, said:

Skjønner ikke hvorfor "vi" fortjener Norge noe mer enn traumatiserte barn fra Syria...

Det kan kansje tenkes at "vi" oppfører oss som folk, og ikke velger å gå til krig mot den valgte ledelsen i landet, - fordi vi har noen andre "ideer" om hvordan et land skal drives.

De som bodde i Syria hadde det ikke så verst sammenlignet med hva de har greid å skape hittil.

Den samme greia finner du i svært mange land nå : det er egne innbyggere som ødelegger sitt eget land, hus for hus, - med fullt forsett!

Kan dette ha sammenheng med forskjellige etniske grupper som ikke kan leve i sameksistens?

Kan dette skje på sikt i Norge når de ulige etniske gruppene er blitt store nok, - OG oljen begynner å tørke ut?

Det finnes mye visdom i gamle ordtak, som denne : "Når krybba er tom, - biter hestene"

Anonymous poster hash: 8dc21...a00

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...