Gå til innhold

Bytte bolig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt går, tror ikke det er så utbredt, så kan kanskje være utfordrende å finne en motpart ? Alternativt kan du jo leie UT den du har, og så leie noe dit du skal, prinsippmessig er det nesten det samme.

da må jeg betale skatt av leieinntekten, samt betale de månedlige utgiftene + leia på det nye stedet. Så da får jeg bare råd til et lite rom selv om jeg får evt 1200-1400 i leie.Og det blir vanskelig å få napp, er vanskelig leiemarked i den byen. I tlilegg er jeg uføretrygdet så stiller bakerst i køen til å leie...

Anonymous poster hash: fadef...ec9

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400973-bytte-bolig/#findComment-3567659
Del på andre sider

da må jeg betale skatt av leieinntekten, samt betale de månedlige utgiftene + leia på det nye stedet. Så da får jeg bare råd til et lite rom selv om jeg får evt 1200-1400 i leie.Og det blir vanskelig å få napp, er vanskelig leiemarked i den byen. I tlilegg er jeg uføretrygdet så stiller bakerst i køen til å leie...

Anonymous poster hash: fadef...ec9

Tja, prøv en lokalannonse dit du ønsker flytte da, se om noen vil bytte likt mot likt for eksempel ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400973-bytte-bolig/#findComment-3567664
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...